Gå til innhold

Wii ser ut til å suge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett en del trailere fra Wii spill, og de gjør meg trist; veldig dårlig grafikk sammenlignet med annet, rar kontroll og lite originalitet (tenker spesiellt på "remake"-spilla, dvs. Farcry, Monkey ball Metroid osv.)

Det eneste som ser bra ut er Zelda-spillet, men tilogmed det kan bli ødelagt hvis kontrollen er så dårlig som den ser ut. Jeg har alltid vært en Nintendo-fan, og har alle de tidligere konsollene, men Wii ser definnitivt ut til å bli taperen i denne konsoll-krigen.

X-box 360 har forspranget nå, og har levert en god del bra spill allerede, PS 3 kan bli for dyr, men ser ut til å bli ganske bra.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har sett en del trailere fra Wii spill, og de gjør meg trist; veldig dårlig grafikk sammenlignet med annet, rar kontroll og lite originalitet

6935299[/snapback]

Beklager min venn, du har desverre ikke skjønt deg på Wii iheletatt.

Stikkord: Innovasjon

Endret av Zande
Skrevet
Jeg har sett en del trailere fra Wii spill, og de gjør meg trist; veldig dårlig grafikk sammenlignet med annet, rar kontroll og lite originalitet (tenker spesiellt på "remake"-spilla, dvs. Farcry, Monkey ball Metroid osv.)

Det eneste som ser bra ut er Zelda-spillet, men tilogmed det kan bli ødelagt hvis kontrollen er så dårlig som den ser ut. Jeg har alltid vært en Nintendo-fan, og har alle de tidligere konsollene, men Wii ser definnitivt ut til å bli taperen i denne konsoll-krigen.

X-box 360 har forspranget nå, og har levert en god del bra spill allerede, PS 3 kan bli for dyr, men ser ut til å bli ganske bra.

Hva synes dere?

6935299[/snapback]

Hvis du alltid har vært en nintendofan,så vet du hvordan nintendo kjører løpet idag,og når du klager slik du gjør nå,så tviler jeg på at du er en nintendofan=)

Grafikken suger ikke, ny kontroller = ny gameplay.

Skrevet

Hva synes dere?

6935299[/snapback]

lite orginalitet? man spiller jo på en helt ny måte! Hva er det som ikke er orginalt med det? annet en at det er kjente titler?

Skrevet
Seff suger pisset! Hva trodde du?

Kjøp heller PS3... bedre graffik, bedre spill! Bedre i alt!

6935385[/snapback]

Ja, det går osgå ann å steke pølser på den når den bli overopphetet, kjøp PS3!

Ironi er en fin ting :tease:

Skrevet

Er så tydelig allerede nå hvor denne tråden kommer til å ende. At det i det hele tatt diskuteres PS3 i en tråd om Wii sier jo sitt.

Og til trådstarter: Hvis grafikk er alt som betyr noe, så får du nå bare skaffe deg en PS3 eller X360. Der er det grafikk i bøtter og spann. Med Wii ser det ut til at det som teller er originalitet og en helt ny måte å spille på. Og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. :)

Skrevet
Er så tydelig allerede nå hvor denne tråden kommer til å ende. At det i det hele tatt diskuteres PS3 i en tråd om Wii sier jo sitt.

Og til trådstarter: Hvis grafikk er alt som betyr noe, så får du nå bare skaffe deg en PS3 eller X360. Der er det grafikk i bøtter og spann. Med Wii ser det ut til at det som teller er originalitet og en helt ny måte å spille på. Og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. :)

6935565[/snapback]

jepp. gleder meg bare til wii.

at grafikken ikke kan måle seg med X360 eller PS3, hva har det å si?

de to konsollene kan heller ikke måle seg med wii, på deres måte ;)

Skrevet (endret)

Vet ikke helt grunnen til valg av emnetittel men...

Uansett, Wii kan ikke bli dømt av utseende alene. Greit nok at du mener Wii kommer til å suge, men kan du ikke vente med den uttalelsen til etter at den har blitt lansert?

En annen ting er at Wii sin filosofi ikke handler om å sprenge noen visuelle grenser. Wii er laget for alle og ønsker å forrandre hvordan folk både ser på og spiller videospill.

Endret av TCi
Skrevet

Det burde jo være klart til nå at nintendo satser på en mye bredere målgruppe enn Sony og Microsoft. Det er måten man spiller på som gjør at Wii er innovativ, ikke grafikken. For min del kommer jeg til å kjøpe Wii for å bruke som en familiekonsoll, det vil si at jentungen på 7 sannsynligvis kommer til å ha like stor glede av den som meg, samboeren og svigerforeldrene mine. Høyst sannsynlig vil til og med min bestemor på 80 kunne finne glede i denne måten å spille på. Dette, vil jeg hevde, kunne ikke skjedd like lett med en 360 eller PS3. Det at man kan spille spill ved å imitere bevegelsene man ville ha brukt i virkeligheten er i mine øyne et stort skritt fremover. Jeg gleder meg hvertfall. :)

Skrevet

Hva synes dere?

6935299[/snapback]

Om man er grafikkhore, så skuffer Wii. Men om du er mer opptatt av spillbarhet så er Wii faktisk bedre enn 360.

Skrevet

Jeg for min del tror Wii kommer til å bli jokeren i konsollkrigen.

Jeg skal ha denne selv til familien og tror denne kan by på en rekke morsomme løsninger :)

Kan nesten sette årslønna på at wii selger rompa av 360 og ps3

Skrevet
innovativ eller ei, er fortsatt kvaliteten på spillene som gjelder. Et elendig spill kan ikke bli reddet av å stå i stuen og veive med armene

6935738[/snapback]

Det gjenstår jo selvfølgelig å se hvorvidt spillene til Wii er elendige. Det er heldigvis ikke så lenge til vi kan finne ut av det selv. Men historisk sett har vel ikke nintendo vært kjent for å lage dårlige spill, har de? Hva tredjeparts utviklere kommer til å levere får være en åpen sak, men jeg har hvertfall tro på at nintendo selv klarer å levere varene, slik de i mine øyne alltid har gjort. :)

Skrevet (endret)
innovativ eller ei, er fortsatt kvaliteten på spillene som gjelder. Et elendig spill kan ikke bli reddet av å stå i stuen og veive med armene

6935738[/snapback]

Eller bli reddet av fin grafikk. Et spill kan derimot virke friskere om kontrollmekanismen endres, i motsettning til grafikken.

Endret av TCi
Skrevet
Om man er grafikkhore, så skuffer Wii. Men om du er mer opptatt av spillbarhet så er Wii faktisk bedre enn 360.

6935720[/snapback]

det blir vel egentlig litt vanskelig å si når du aldri har prøvd en wii selv?

men jeg tror wii blir genial. Det samme med ps3! Bare på to forskjellige måter :)

Skrevet

6935738[/snapback]

Eller bli reddet av fin grafikk. Et spill kan derimot virke friskere om kontrollmekanismen endres, i motsettning til grafikken.

6935808[/snapback]

For meg er det komplett likegyldig hvilken styremetode jeg bruker når jeg spiller. Derimot kan god grafikk få meg mer involvert i opplevelsen, karakterene og verdenen. Som å stå i Oblivion og nyte utsikten

Skrevet

6935720[/snapback]

det blir vel egentlig litt vanskelig å si når du aldri har prøvd en wii selv?

men jeg tror wii blir genial. Det samme med ps3! Bare på to forskjellige måter :)

6935850[/snapback]

Støtter deg fullt ut. Det er derfor det blir en Wii til familien i desember, og en PS3 til eget bruk i mars. Blir mye glede i stuen fremover, hehe. :D

Skrevet
Jeg har sett en del trailere fra Wii spill, og de gjør meg trist; veldig dårlig grafikk sammenlignet med annet, rar kontroll og lite originalitet

6935299[/snapback]

Hehe ja det sier jo litt om hvordan trådstarter har satt seg inn i de forskjellige konsollene =)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...