Gå til innhold

Asus A8Js: Ny 14" med Nvidia Go7700


sbstn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Hum, da jeg spurte PS-data om det senere var mulig å bytte ut det medfølgende 6-cellers batteriet med et 8/10/12-cellers batteri, svarte de at de ikke hadde slike batterier inne atm, men at det ikke skulle være noe problem å sette inn et kraftigere batteri senere.

Lenke til kommentar
Det hadde gjort seg, ja. Sliter med å finne ekstrabatteri til denne. Noen som har en link?

7258148[/snapback]

99 USD (Maskinen er bygget ut fra samme grunnmodell som Asus A8Js, så jeg antar de bruker samme batteri.)

 

Ikke at den linken gjør deg mye klokere... Du får vente og se hva prisen blir i Norge, evt. kontakte en nettbutikk (eller Asus) for å høre hva prisen blir.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Bah! Hattelco har fremdeles ikke fått den inn, ubekreftet 13/12. :( Har dere noen andre forslag til bærbare med tilsvarende spesifikasjoner som denne? Hvilke PC-er vurderte dere før dere gikk for A8Js?

Lenke til kommentar

Da har jeg fått min A8js, bestilte fra pcutstyr.no

 

kan bekrefte at skjerm oppløsning er 1440*900, når det gjelder ytelsen har jeg ikke testa den noen særlig, men første inntrykket er at den ikke er helt stille, vifta går hele tiden, blåser varm. støy og varme vil jeg gi 6 ut av 10.

 

videre virker maskinen ganske grei.. skal investere i 1 gig ram etterhvert. :cool:

Lenke til kommentar
Realistic Audio Deliverance

High quality stereo sound and built-in S/PDIF connection deliver realistic audio performance that completes the total multimedia experience.

 

Built-in Intel® High Definition Audio compliant audio chip,

Built-in speaker and microphone

 

1 x Headphone-out jack (SPDIF)

 

S/PDIF (Sony/Philips Digital Interface Format)

 

Ja, den støtter surroundhøyttalere hvis høyttalerene støtter optisk tilkobling.

 

Men altså altså IKKE 3 x jack for å få surround som de fleste dagens billige surroundhøyttalere for PC har.

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar

Her betaler du litt ekstra for portabilitet, det er veldig ofte billigere for PC-er med 17" og 15,4" enn 14"

 

Dessuten har Fujitsuen lavere oppløsning, XP Home, færre USB-porter, intet webcam og noe dårligere skjermkort.

Dell har større skjerm, vekt, størrelse og bedre skjermkort for samme prisen.

 

Finner ingen annen 14" med samme eller bedre spesifikasjoner til den prisen!?

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar

Den koster 14k4, ikke 15k!

 

Dette er et kompromiss mellom størrelse, portabilitet, vekt på den ene siden og hastighet, oppløsning, spillmuligheter på den andre siden..

 

Etter min mitt ønske er denne et perfekt kompromiss, de PC-ene du sammenligner med er større, og stiller derfor i en annen klasse.

 

Virker som om du handler bærbar PC kun ut i fra spesifikasjoner og ikke formfaktor, noe som er viktig for mange andre..

 

Hvilke alternativ fra Acer og Dell ville du heller kjøpt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...