Gå til innhold

Asus A8Js: Ny 14" med Nvidia Go7700


sbstn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, har samme sysprep som dukker opp hver gang jeg og :)

har ikke hatt så mye tid i kveld, men 'rett ut av boksen uten noen som helst form for optimalisering' 3dmark03=9985 tror jeg det ble. nå skal jeg prøve fsx. bluetooth er innebygd ja.

 

noen som vet hva de forskjellige power4gear-innstillingene egentlig gjør?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Det er konstant viftestøy, ja, det til min store skuffelse.

7387660[/snapback]

 

 

Noen er skuffet over at det konstant viftestøy andre sier den ikke støyer i det hele tatt. Enten har noen fått dårlige eksemplarer eller så har folk veldig forskjellig hørsel.

7390180[/snapback]

Ja, jeg ble litt overrasket, det stemte ikke overens med de reviewene jeg hadde lest. Trodde det vanlige med bærbare var at viften ved normal bruk bare skrudde seg på med ujenvne mellomrom.

Lenke til kommentar
Det er konstant viftestøy, ja, det til min store skuffelse.

7387660[/snapback]

 

 

Noen er skuffet over at det konstant viftestøy andre sier den ikke støyer i det hele tatt. Enten har noen fått dårlige eksemplarer eller så har folk veldig forskjellig hørsel.

7390180[/snapback]

Ja, jeg ble litt overrasket, det stemte ikke overens med de reviewene jeg hadde lest. Trodde det vanlige med bærbare var at viften ved normal bruk bare skrudde seg på med ujenvne mellomrom.

7395446[/snapback]

 

 

 

Ifølge noen på notebookreview går vifta konstant med de nyeste biosversjonene. På de tidligste biosversjonene var vist maskinen svært så stille.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Ifølge noen på notebookreview går vifta konstant med de nyeste biosversjonene. På de tidligste biosversjonene var vist maskinen svært så stille.

Merkelig valg, men en får vel anta at Asus anså det som nødvendig. Skulle likt å vite om noen programmer som man kunne stille viftehastigheten med.

Lenke til kommentar
Svarer gjerne på flere spørsmål anngående maskina.

 

 

**

 

Angående støynivået: Jeg klarer ikke å finne noe dBA eller noe på dette. Og det er jo ikke så lett å si "den bråker 12 kilo", men hva om du sammenligner den med noe, en Playstation 2, Xbox, Xbox 360 (I HOPE NOT!) eller noe annet.. På forhånd takk!

7403575[/snapback]

 

 

Vel. Går vifta konstant? Hvis vifta ikke går konstant støyer maskinen når vifta ikke går? Asus A6ja er maskin som man ikke hører når vifta ikke går. Hvis noen har erfaring med både Asus a6ja og Asus a8js og kunne sammenligne støynivået for meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Vel. Går vifta konstant?

7412442[/snapback]

Vifta går ikke de første minuttene etter at du starter PC-en, deretter går den konstant, og skrur seg opp ved eventuell spilling (og ned etterpå).

Lenke til kommentar
Batteriet sitter midt under, så det begrenser vel litt framtidig innkjøp av høykapasitetsbatteri da det ikke er mulig å ha fysisk større størrelse på batteriet.

 

7383641[/snapback]

Æsj da, det var et setback... Er det enkelt og greit å ta batteriet av og på da? Dersom det ikke er vanskelig kan jeg alltids leve med å ha et par små batterier istedet for ett stort...

Lenke til kommentar
Batteriet sitter midt under, så det begrenser vel litt framtidig innkjøp av høykapasitetsbatteri da det ikke er mulig å ha fysisk større størrelse på batteriet.

 

7383641[/snapback]

Æsj da, det var et setback... Er det enkelt og greit å ta batteriet av og på da? Dersom det ikke er vanskelig kan jeg alltids leve med å ha et par små batterier istedet for ett stort...

7434798[/snapback]

 

Har egentlig ikke prøvd å ta det ut, men var iallefall bare å klikke det på. Fikk inntrykk av at det var meget enkelt å ta ut også.

 

Ellers vil jeg bare si at jeg er kjempefornøyd med denne maskina! Rask og fin, takler FSX veldig bra faktisk! Lekker å se på er den, og jeg har ingenting å klage på når det gjelder støy. Hos meg går vifta riktignok hele tiden, skrur seg litt opp under spilling og ned igjen etterpå. Ved vanlig windows-bruk må man nesten være i et helt stille rom for å høre den, så om man ikke er helt krakilsk med tanke på støy kan jeg aldri tenke meg at det skal være noe problem.

 

Svarer gjerne på mer om noen har flere spørsmål.

Lenke til kommentar

Det er bare det at på komplett.no sine spesifikasjoner inneholder DVI, men ikke Gigabit Ethernet, samtidig som Datakjeden.no heller ikke har Gigabit Ethernet på spesifikasjoner, og da jeg først ikke så at DVI var listet under Datakjedens spesifikasjoner sendte jeg en mail, og da fikk jeg beskjed om at den bare har VGA..

 

Så det er ikke spesielle modeller de har tatt inn vel? A8Js ER A8Js, og ikke noen crappy skandinavisk versjon uten DVI/Gigabit Ethernet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...