Melvin Snerken Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hei! Har denne vifta i kabinettet mitt, og bruker den medfulgte mini viftestyreren... Det funker ålreit, men det som er problemet er at den blir så varm,altså styrere.. Bare jeg tar på knotten så kjenner jeg den er varm... Noen som veit om dette kan være farlig...?
Didrik_AK Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Høres ut som en liten feilkobling eller kabelbrudd inne i "styreknotten" har du muligheten og litt skillz kan du åpne den å se om alt sitter på sine respektive plasser og eller kabelbrudd... når ting blir varme kan det tyde på at det ikke er noe motstand i kretsen - kortsluttning
Kiwi-Kun Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Jeg hadde nøyaktig samme problemet. Vifta snurra og gikk også ble viftestyreren glovarm så jeg fikk brannsår så det ljomet. fant ut at det var like greit å bare drite i hele styringa -.-
BioZ Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 har akkurat det samme, men min blei aldri varm... ikke før jeg satte på ei strørre vifte som krevde mere strøm... så det nok som dere andre sier her ja, at det kanskje er kortsluttning
Sirslask Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Bare knotten til den vifta som blir varm? Hvilken viftestyring er det? Prøv med annen vifte ellet viftestyring
Klekkus Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Bare knotten til den vifta som blir varm?Hvilken viftestyring er det? Prøv med annen vifte ellet viftestyring 6931683[/snapback] Hvis du er smart nok så ser du at det er link til et potometer som følger med den viftestyringen. Har hat samme selv uten noen problemer
Bønne Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Har samme selv, og det er som klekkus sier et potmeter. Mitt fungerer utmerket
mhsalangli Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 min blir og varm, men bare når jeg kjører vifta på laveste rpm. og ikke slik "smelte-plast" varm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå