Gå til innhold

Den store tråden om : Zepto 6615WD


andylove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problemer med oppløsningen på BF1942 og BF2, får bare opp alternativer opp til 1024*726. Skulle gjerne hatt det i Widescreen oppløsning.

 

Har instalert den driveren som fulgte med på cd. Har også prøvd å laste ned 91.47 og 91.31 fra ftp://ftp.zepto.dk, men da får jeg feilmelding om at den ikke registrerer riktig hardwear.

 

Noen som har noe forslag, gikk det greit for dere som spiller BF med oppløsning??

Lenke til kommentar
Har problemer med oppløsningen på BF1942 og BF2, får bare opp alternativer opp til 1024*726. Skulle gjerne hatt det i Widescreen oppløsning.

 

Har instalert den driveren som fulgte med på cd. Har også prøvd å laste ned 91.47 og 91.31 fra ftp://ftp.zepto.dk, men da får jeg feilmelding om at den ikke registrerer riktig hardwear.

 

Noen som har noe forslag, gikk det greit for dere som spiller BF med oppløsning??

7046297[/snapback]

 

For at du kan bruke driverne fra Zepto, så må du legge til en fil som heter "nv_disp"fil som du må legge i driver for at den skal virke på et "mobilegrafikkort"

 

www.laptopvideo2go.com

Ta en titt her:

Lenke til kommentar

Har hatt PCen i omtrent en måned nå og er storfornøyd. Hadde kun litt problemer med å finne drivere til den når jeg formaterte og ikke hadde driver cden med meg. Har 1GB 667mhz ram, t2400 (1,83ghz) cpu, 100gb 7200 rpm.. Digg laptop for pengene <3

Endret av thomasw
Lenke til kommentar

Takk for hjelpen Asmund ATI. Måtte rote litt for å finne ut av hva du mente, men fikk det til tror jeg. Så nå får jeg bedre oppløsning i BF, men fortasatt bare i 4:3 format (1280*960). Tror det kan være biosen der jeg har bare v1.01.

 

For dere som lurer på det samme, var det en beskrivelse hos zepto

http://www.zepto.dk/specifications/dk/info...river_guide.pdf

 

Last ned den 91.47 og pakk den ut en eller annen plass. Deretter går du til

Hardwear - device manager-update driver- (klikk for "no, not this time", - (advanced) - "don't search" - have disk - finn mappa du la 91.47 og da kommer nv4_disp.inf

 

Håper det hjelper

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...