Mulleman Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hvordan kan jeg få Windows til å forstå at jeg ønsker å bruke gmail-kontoen min når jeg klikker på en "send mail til" link? Om jeg går til Tools/Internet Options/Programs i Explorer kan jeg velge mellom Hotmail/MSN Explorer/Opera/Outlook, men hva gjør jeg for å kunne velge Gmail?
Shruggie Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Last ned Google Notifier eller hva det nå heter for windows. (Jeg har mac)
Svein_Jarle Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 GMail notifier funker fint på PC og på Mac. Du kan også stille inn kontoen i Outlook, f.eks. Da må du aktivere POP på gmail-kontoen din. Det kan du gjøre i innstillingene. Der er også instrukser til hvordan du skal stille inn kontoen i de enkelte epostprogrammene...
Mulleman Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 GMail notifier funker fint på PC og på Mac. Du kan også stille inn kontoen i Outlook, f.eks. Da må du aktivere POP på gmail-kontoen din. Det kan du gjøre i innstillingene. Der er også instrukser til hvordan du skal stille inn kontoen i de enkelte epostprogrammene... 6920910[/snapback] Problemet var at jeg ønsker å få opp gmail-kontoen når jeg klikker på en "send mail til" link. Har allerede gmail-notifier, som funker prima når det gjelder å varsle om ny mail, men den har ingenting med hvilket mailprogram/leverandør som starter når jeg klikker på en såkalt "send mail til" link. Ønsker IKKE å bruke Outlook selv om jeg vet at gmailene kan forwardes til det programmet.
Syar-2003 Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Er ikke sikker på at det du ønsker er mulig . Mailto = Microsoft HTML Mailto Pluggable Protocol Kikk i registry under : HKEY_CLASSES_ROOT\mailto\shell\open\command Der kan du under default string skifte ut hvilket program som skal starte .
Shruggie Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 RTFM : http://mail.google.com/support/bin/answer....0966&topic=1543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå