Gå til innhold

Xtralan på egge

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Må nesten spørre hvor mange og om det i det hele tatt er noen her på forumet som har bestillt billetter til XtraLAN

Så diskuter i vei om lanet :)

Endret av RostaD
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er vel mere 12 dager igjen da men :(

6969772[/snapback]

kan du ikke å regne? Det var 11 dager igjen. Men nå er det bare 4 dager igjen tjohei. Er alt for lenge siden sist jeg har vært på LAN. :xmas:

Skrevet (endret)

I morgen braker det løs! :)

*gledeseg*

Edit : 1 time og 20 min igjen nå :) må nesten stikke og pakke da

Endret av RostaD
Skrevet (endret)

Faan! Hvorfor har jeg ikke sett noe reklame for dette lanet før da :wallbash: Jeg bor jo bare noen steinkast unna egge, eller 8 mil da, men det er jo ikke noe langt! Har jeg vist om dette skulle jeg ha reist med en gang! Men nå er det litt for sent!

Endret av vivastar
Skrevet
Faan!  Hvorfor har jeg ikke sett noe reklame for dette lanet før da :wallbash:  Jeg bor jo bare noen steinkast unna egge, eller 8 mil da, men det er jo ikke noe langt! Har jeg vist om dette skulle jeg ha reist med en gang! Men nå er det litt for sent!

7054774[/snapback]

Huff da. Jaja, du får "trøste" deg med at det er et jævlig koslig LAN. :wee:

Skrevet
Faan!  Hvorfor har jeg ikke sett noe reklame for dette lanet før da :wallbash:  Jeg bor jo bare noen steinkast unna egge, eller 8 mil da, men det er jo ikke noe langt! Har jeg vist om dette skulle jeg ha reist med en gang! Men nå er det litt for sent!

7054774[/snapback]

Du har en ny sjanse i Vinterferien ;)

For da er det UnitedParty :D

I steinkjærhallen (?) har jeg hørt rykter om.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=650317

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...