Gå til innhold

Premades i battlegrounds


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vet ikke om jeg er den eneste, men jeg begynner å bli lei av disse premades gruppene i battlegrounds. For pug grupper, som jeg er i 100 % av tiden, så er det håpløst å møte slike grupper. Pugs mot pugs er til tider ille nok, om en ikke skal møte veldig organiserte og ektremt utstyrsmessige premades.

 

Mye av gleden i WSG og AB er borte. Og jeg foretrekker heller å kjøre AV istedet. Ser jeg at det er premades i en battleground, så hopper jeg over til en annen dersom det er slik at det faller seg slik. Personlig ser jeg rett og slett ikke gleden slike premades har av å gjøre battlegrounds. Selv liker jeg utfordring i spillet, og kan ikke se noe utfordring i å være i premade gruppe når resultatet er gitt før man i det hele tatt startet AB eller WSG.

 

Synes Blizzard skal legge om battlegrounds. La premades møte premades. På den måten blir det mere "rettferdig" og "lik" kamp i WSG og AB. Ikke minst, la normale meg få lov til å ha det litt morro også.

 

Men for all del, ikke alle premades er like gode. Men det sier seg selv når man er på den siden hvor teamwork og strategi er fremmedord så blir det vanskelig å vinne en eneste kamp. Er nesten så en klapper i hendene hver gang det skjer :!:

 

Andre synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt tips er å rope så høyt du kan i caps i /bg å håpe at noen hører på deg ;)

6916720[/snapback]

 

He, he. Kanskje det hjelper?

 

Skjønner poenget med honor, enten det gjelder premades eller ikke. Da jeg selv startet med pvp så var det store å kunne få til 1-on-1 for å måle hvor god en var. Nå har jeg inntrykk av at alt bare handler om honorpoints.

 

Ta AV som et eksempel. Det har nå blitt et kappløp for motstanderens base. Vel og greitt for da slipper jeg å bruke masse tid der (trenger ikke rep lengre). Men det er litt surt å vinne AV med usle 1700-1800 bonuspoeng når motparten får 2500-2800 bonuspoeng. For meg virker det som om hordene er opptatt med å cappe tårn og bunkere såvel som å kjøre et "rush".

Lenke til kommentar
Mitt tips er å rope så høyt du kan i caps i /bg å håpe at noen hører på deg ;)

6916720[/snapback]

 

He, he. Kanskje det hjelper?

 

Skjønner poenget med honor, enten det gjelder premades eller ikke. Da jeg selv startet med pvp så var det store å kunne få til 1-on-1 for å måle hvor god en var. Nå har jeg inntrykk av at alt bare handler om honorpoints.

 

Ta AV som et eksempel. Det har nå blitt et kappløp for motstanderens base. Vel og greitt for da slipper jeg å bruke masse tid der (trenger ikke rep lengre). Men det er litt surt å vinne AV med usle 1700-1800 bonuspoeng når motparten får 2500-2800 bonuspoeng. For meg virker det som om hordene er opptatt med å cappe tårn og bunkere såvel som å kjøre et "rush".

6916756[/snapback]

 

Helt enig. AV er blitt utrolig kjedelig nå. Det er jo en PvE-konkurranse.. Savner å kjempe mot alliance der, ikke vaktene deres.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe mot at enkelte bruker tid i forberedelse, og tilegner seg bedre kunnskaper om hvordan det er best å spille BGs.

 

Det som irriterer meg noe sykt, er "gear > all".

 

Det dreper enormt mye morro for casual / semi casual players.

 

BGs med blue only gear i tillegg til hva vi har nå hadde satt gameplayet mange hakk opp for oss.

 

Epic/ledgendary whiners om hvordan det hadde vært kjedelig for dem å møte motstand for å skaffe Honor.... kan vel dra til arathi highlands å ganke...

og drepe green 59s som levler i EP

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe mot at enkelte bruker tid i forberedelse, og tilegner seg bedre kunnskaper om hvordan det er best å spille BGs.

 

Det som irriterer meg noe sykt, er  "gear > all".

 

Det dreper enormt mye morro for casual / semi casual players.

 

BGs med blue only gear  i tillegg til hva vi har nå hadde satt gameplayet mange hakk opp for oss.

 

Epic/ledgendary whiners om hvordan det hadde vært kjedelig for dem å møte motstand for å skaffe Honor.... kan vel dra til arathi highlands å ganke...

og drepe green 59s som levler i EP

6916943[/snapback]

 

Jeg synes ikke gear har så mye å si.. En heal fra eller til fra hybridene derimot :whistle:

Lenke til kommentar

No offence, men meninger spiller liten rolle.

 

Det er bare slik. gear > all

 

Snakker om lvl 60 bgs da....

 

 

 

Premades må vente på en annen premade for å starte BG.....

Ergo noen som har tatt seg tid til forberedelse, kan ende med å vente hele dagen.

Det er feil, synes jeg.

(I praksis vil det ikke være slik, men i teorien)

 

Synes rett og slett det er på sin plass at skill < noobs.

Bedre å tape pga. laget ditt er tullinger, og det andre laget er gode, enn å tape

pga det andre laget har tier 3 og du ikke bruker 24/7 i spillet.

 

En annen ting er jo at premade vs pug, i eks. wsg ofte ender med 2 flag caps før pug laget er fullt.... det synes jeg er feil.

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Hei.

 

Vet ikke om jeg er den eneste, men jeg begynner å bli lei av disse premades gruppene i battlegrounds. For pug grupper, som jeg er i 100 % av tiden, så er det håpløst å møte slike grupper. Pugs mot pugs er til tider ille nok, om en ikke skal møte veldig organiserte og ektremt utstyrsmessige premades.

 

Mye av gleden i WSG og AB er borte. Og jeg foretrekker heller å kjøre AV istedet. Ser jeg at det er premades i en battleground, så hopper jeg over til en annen dersom det er slik at det faller seg slik. Personlig ser jeg rett og slett ikke gleden slike premades har av å gjøre battlegrounds. Selv liker jeg utfordring i spillet, og kan ikke se noe utfordring i å være i premade gruppe når resultatet er gitt før man i det hele tatt startet AB eller WSG.

 

Synes Blizzard skal legge om battlegrounds. La premades møte premades. På den måten blir det mere "rettferdig" og "lik" kamp i WSG og AB. Ikke minst, la normale meg få lov til å ha det litt morro også.

 

Men for all del, ikke alle premades er like gode. Men det sier seg selv når man er på den siden hvor teamwork og strategi er fremmedord så blir det vanskelig å vinne en eneste kamp. Er nesten så en klapper i hendene hver gang det skjer  :!:

 

Andre synspunkter på dette?

6916700[/snapback]

 

 

Jeg driver også mye med AB og jobber opp rep der så jeg merker dette veldig.

 

Når det er premade så tar di alle plassene og så kommer og for og stå og vente på våres gy og ganke oss etter hver som vi våkner til liv.

 

Har lest at dette skal fikses i BC tror jeg det var.

At di scanner utstyret ditt og setter "godt utstyrte" folk sammen med like av andre faction.

 

Håper på det blir fix for dette for det plager sinsykt mye

Lenke til kommentar
No offence, men meninger spiller liten rolle.

 

Det er bare slik.  gear > all

 

Snakker om lvl 60 bgs da....

 

6917000[/snapback]

 

No offence, men det er da ikke slik?

 

Skill > gear > kake?

 

Selvfølgelig vil man tape mot en bedre gearet person hvis begge bruker auto-attack. Men opplever selv at det å tenke litt under kampene sine hjelper mye mere enn å ha det beste gearet.. Man kan jo sette det litt på spissen med NAXX gear vs. UBRS, men de fleste ligger vel en plass midt i mellom.

 

 

Edit: Særlig i 2v2 eller 3v3 som er veldig aktuelt i BG. Da ser jeg gang på gang skill > gear hvis man spiller sammen. Bruker CC smart osv.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Sjelden utfallet er som du beskriver Torinogut, for min del.....

 

Green - semi blue/ tier 1 vs tier 1 - tier 2

 

Sjeldent skill>gear utfall

Det er bare snakk om at siste gruppe ikke må være direkte dumme...

 

Selv har jeg prøvd såpass mange klasser at jeg aldri har anskaffet tier 1. Sikker ganske lett for dem å si at det er fair slik det er....

Lenke til kommentar
Sjelden utfallet er som du beskriver Torinogut, for min del.....

 

Green - semi blue/ tier 1  vs  tier 1 - tier 2

 

Sjeldent  skill>gear utfall

Det er bare snakk om at siste gruppe ikke må være direkte dumme...

 

Selv har jeg prøvd såpass mange klasser at jeg aldri har anskaffet tier 1. Sikker ganske lett for dem å si at det er fair slik det er....

6917240[/snapback]

 

Ok. Da har jeg møtt en del som er direkte dumme.. :p

Lenke til kommentar

Wow, for en gjeng whinere. "kan dere ikke ta bort et aspekt ved spillet, så jeg som er lat ikke trenger å gjøre så mye"-holdningen er totalt forkastelig.

 

Jeg spiller MYE WSG med fixed team fra raid-gruppa jeg er med i. Vi er ikke 10 faste, men vi er 10 til enhver tid. Vi vinner ca 85% av kampene, men kan tape mot overraskende gode pugs. Vi er gearet for det meste i PvE gear, bortsett fra et par spredte deler.

 

Hvorfor skal vi som faktisk bruker MYE tid på spillet bli "straffet" til fordel for casual gamer? Synes nå casual players har klart å whine til seg nok med hensyn til 25-man raids i BC....

Lenke til kommentar
elf_man  Post #14 

Wow, for en gjeng whinere. "kan dere ikke ta bort et aspekt ved spillet, så jeg som er lat ikke trenger å gjøre så mye"-holdningen er totalt forkastelig.

 

Jeg spiller MYE WSG med fixed team fra raid-gruppa jeg er med i. Vi er ikke 10 faste, men vi er 10 til enhver tid. Vi vinner ca 85% av kampene, men kan tape mot overraskende gode pugs. Vi er gearet for det meste i PvE gear, bortsett fra et par spredte deler.

 

Hvorfor skal vi som faktisk bruker MYE tid på spillet bli "straffet" til fordel for casual gamer? Synes nå casual players har klart å whine til seg nok med hensyn til 25-man raids i BC.... 

 

 

Som sagt, sikkert veldig lett for deg som vinner 85% av tiden, og har kickass gear, og si at det er bra / fair slik det er nå.... prøv å sett deg i casuals situasjon.

 

At premade groups ikke skal kunne fighte pugs, joda helt enig med deg.

 

 

Men at folk som ikke spiller 24/7 ikke skal få anledning til Fair play pga. gear.... det er feil. Og det er nettop det jeg sikter til med gear > all.

 

Hva blir ødelagt for deg om du må fighte motstandere som ikke faller som fluer pga de har equal gear?

 

Om du anser det som en "straff" at du må møte samstillte spillere for å få Honor, så har jeg ingen sympati for deg om dette skulle bli implementert.

 

Ordet honor helt vannet ut?

 

Green / Blue / epic/all bgs ftw!

Lenke til kommentar

Jeg mener at spillet er delvis ødelagt nå på grunn av gear > skill.

Ikke kom og si at skill > gear for det er blank løgn. :hrm:

 

Nå er en 60 med noe av det beste gearet man kan få totalt overlegen mot andre 60s med dårligere gear. Det burde jo ikke være sånn at man ikke kan ta en på samme lvl som deg av dage selv om han bruker mye mer tid en deg på å skaffe seg gear.

Lenke til kommentar
Jeg mener at spillet er delvis ødelagt nå på grunn av gear > skill.

Ikke kom og si at skill > gear for det er blank løgn.  :hrm:

 

Nå er en 60 med noe av det beste gearet man kan få totalt overlegen mot andre 60s med dårligere gear. Det burde jo ikke være sånn at man ikke kan ta en på samme lvl som deg av dage selv om han bruker mye mer tid en deg på å skaffe seg gear.

6918281[/snapback]

 

melees = gear.. casters = skillz

Lenke til kommentar
Jeg mener at spillet er delvis ødelagt nå på grunn av gear > skill.

Ikke kom og si at skill > gear for det er blank løgn.  :hrm:

 

Nå er en 60 med noe av det beste gearet man kan få totalt overlegen mot andre 60s med dårligere gear. Det burde jo ikke være sånn at man ikke kan ta en på samme lvl som deg av dage selv om han bruker mye mer tid en deg på å skaffe seg gear.

6918281[/snapback]

 

melees = gear.. casters = skillz

6918706[/snapback]

Rogue mot trinket mage: Trinket mage wtfpwns rogue, rogue is liek wtf m8

Lenke til kommentar
Jeg mener at spillet er delvis ødelagt nå på grunn av gear > skill.

Ikke kom og si at skill > gear for det er blank løgn.  :hrm:

 

Nå er en 60 med noe av det beste gearet man kan få totalt overlegen mot andre 60s med dårligere gear. Det burde jo ikke være sånn at man ikke kan ta en på samme lvl som deg av dage selv om han bruker mye mer tid en deg på å skaffe seg gear.

6918281[/snapback]

 

melees = gear.. casters = skillz

6918706[/snapback]

Rogue mot trinket mage: Trinket mage wtfpwns rogue, rogue is liek wtf m8

6918745[/snapback]

 

Cheap shot, blink, blind, wee, du har full mulighet.. om magen ikke er frost :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...