Gå til innhold

5% rabatt på ALT hosNetshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[

Men E6600 kostet 2655 ikke 2795 igår så for jeg den ikk efor det så mister dere en kjøper som kjøper får omentrent 8000,- så det er deres valg !

6933157[/snapback]

Da er det noe feil i din browser eller noe, den koster 2655 i min !

Skrevet
Hadde de bare ett på lager? Mente ikke å være showstopper for deg. Bare holder på å bygge en ny pc :) Vet at Komplett teller ett hak ned på lagerbeholdningen når en bestilling blir gjort på webben.

//Swiss

6933168[/snapback]

Nei nei... overlever nok. :p

Da venter jeg litt med enda en pc bare.

Skrevet
Heheh... Kjedelig for Netshop at en tulling som kjøper en harddisk, ett harddisk kabinett og ett kabinett ødelegger for en storkjøper.

//Swiss

6933193[/snapback]

Velger nok Netshop uansett nesten gang også skal du se. ;)

Skrevet
Heheh... Kjedelig for Netshop at en tulling som kjøper en harddisk, ett harddisk kabinett og ett kabinett ødelegger for en storkjøper.

//Swiss

6933193[/snapback]

6933205[/snapback]

Virker som en veldig OK nettbutikk. Nettopp begynt å handle hos de... fikk godteri og greier. Så liker man jo også nettbutikker som lager litt show innimellom :)

//Swiss

Skrevet

Hmm ble vist mer enn planlagt ....

Bestilte for 9519,- uten frakt og ca. 10000 med fralt det dummeste er at frkt ble på ca. 500,- skulle ha fått noen til å hente det i sandefjor men det gikk vist ikke ...

Skrevet

//Swiss

6933193[/snapback]

6933205[/snapback]

Virker som en veldig OK nettbutikk. Nettopp begynt å handle hos de... fikk godteri og greier. Så liker man jo også nettbutikker som lager litt show innimellom :)

//Swiss

6933214[/snapback]

Oh yes! Sikkert flere som gleder seg til julekalenderen alt, inkludert meg. En blåmandag hadde heller ikke gjort noe.

Skrevet

//Swiss

6933193[/snapback]

6933205[/snapback]

//Swiss

6933214[/snapback]

Oh yes! Sikkert flere som gleder seg til julekalenderen alt, inkludert meg. En blåmandag hadde heller ikke gjort noe.

6933229[/snapback]

Eneste mandagen en gleder seg til....

Skrevet (endret)

Hvor lenge er hente lageret i sandefjord åpent på fredag ?

Bestilte med service pakke men kan hende at jeg kan hente der på fredag så om jeg endrer på ordnen min nå blir det da orginal pris på produktene da ?

*Edit: Hva er blåmandag ?

Endret av The Ghost
Skrevet
Hvor lenge er hente lageret i sandefjord åpent på fredag ?

Bestilte med service pakke men kan hende at jeg kan hente der på fredag så om jeg endrer på ordnen min nå blir det da orginal pris på produktene da ?

*Edit: Hva er blåmandag ?

6933266[/snapback]

Se her :)

Skrevet
Åpnings tider ?

6933349[/snapback]

Jeg quoter hjemmesiden til Netshop:

Hentes i Sandefjord - Vi tilbyr alle våre kunder å kunne hente sine bestilte varer her hos oss på Søndre Kullerød 6 mellom kl 0900-1600 alle virkedager. Merk at dette kun gjelder varer man har bestilt på forhånd, vi har ingen butikk her for bestilling og levering ”over disk”. Om varen er på lager ved bestilling, er varene normalt klar for henting i løpet av 2 timer.

Du kan betale med kontanter eller vanlig bankkort, vi tar desverre ikke Visa eller Mastercard på henteordre heller.

Skrevet

Måtte legge inn to ordrer da jeg glemte noe,turte ikke slette den første da det var bare et eks igjen av det skjermkortet,men håper salg er våkne og sender alt som en pakke.

Jeg sendte mail om dette,kjipt å betale dobbet frakt.

Skrevet
Jeg sendte bare mail til netshop, så ordnet de det :)

//Swiss

6935844[/snapback]

Gjorde det samme jeg og men har ikke fått svar ennå [sende for 10min siden]

Ordren er uansett åpen fram til onsdag da jeg venter påat de skal få viewsonic sin 22" LCD på lager :love:

Skrevet
Var noen bra priser her ja, bestillte:

2x Kingston HyperX 2GB 750MHz DDR II DIMM 

ABIT AB9 PRO

Intel Core 2 Duo E6600

Kom på 7350,-

Nesten samme, men med dårligere ram kostet 8508,- på Norek

6931744[/snapback]

omg, billig!! Angrer nesten for at jeg ikke kjøpte meg Conroe system...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...