Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

Ubisoft forteller om Far Cry for Wii (Wii)

Recommended Posts

wii utgaven er ikke så interessant for meg, men at de lager et far cry 2 i tillegg til crysis fra de som opprinnelig laga far cry er gode nyheter.

Annonse

Wii har absolutt sine meget tiltalende sider, men Far Cry skal liksom være superpent å se på. Det blir en vanskelig kombinasjon tror jeg.

Far Cry på Xbox ser jo bra ut. Ser ingen grunn til at samme spillet på Wii skulle være dårligere. Men det er det... :no:

6916144[/snapback]

Ja synd, men de måte lage plass til Wii-moten som er kongen... Tja ser ut til at Wii blir mer "seriøs" enn Gamecube. Men smaken er som baken, den er delt... :cool:

Jeg våger å håpe på at de screendumpsa ikke er helt representable for final product. Men omså så er det viktigste gameplayet, selv for farcry

FC på Wii ser ganske anal kjørt ut ja,men uansett kor pent det hadde vert,hadde eg ikkje tatt imot spillet om eg så skulle fått det slengt etter meg. Det holder med FC på PC og Predator versjonen på 360 hehe.

Edited by Mala

Ble i grunn nesten lei meg når jeg så at CryTek ikke utvikler FarCry 2. Men Ubisoft Montreal (leif?) gjør det :(

6916725[/snapback]

CryTek utvikler Crysis, de har ikke rettighetene til Farcry lenger. Forøvrig er Ubisoft Montreal et meget godt studio, og de har overbevist mye mer en Crytek.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...