Gå til innhold

Ubisoft forteller om Far Cry for Wii (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Far Cry på Xbox ser jo bra ut. Ser ingen grunn til at samme spillet på Wii skulle være dårligere. Men det er det... :no:

6916144[/snapback]

Ja synd, men de måte lage plass til Wii-moten som er kongen... Tja ser ut til at Wii blir mer "seriøs" enn Gamecube. Men smaken er som baken, den er delt... :cool:

Skrevet

Jeg våger å håpe på at de screendumpsa ikke er helt representable for final product. Men omså så er det viktigste gameplayet, selv for farcry

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Ble i grunn nesten lei meg når jeg så at CryTek ikke utvikler FarCry 2. Men Ubisoft Montreal (leif?) gjør det :(

Skrevet (endret)

FC på Wii ser ganske anal kjørt ut ja,men uansett kor pent det hadde vert,hadde eg ikkje tatt imot spillet om eg så skulle fått det slengt etter meg. Det holder med FC på PC og Predator versjonen på 360 hehe.

Endret av Mala
Skrevet
Ble i grunn nesten lei meg når jeg så at CryTek ikke utvikler FarCry 2. Men Ubisoft Montreal (leif?) gjør det :(

6916725[/snapback]

CryTek utvikler Crysis, de har ikke rettighetene til Farcry lenger. Forøvrig er Ubisoft Montreal et meget godt studio, og de har overbevist mye mer en Crytek.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...