Gå til innhold

Snusfri i 4 uker!


salah

Anbefalte innlegg

Ja, tro det eller ei!

 

Fire uker jeg ikke har snust, og her sitter jeg med med noen snus jeg fikk av en kamerat, og jeg har ikke lyst på i det hele tatt, så dem får han tilbake imorgen. Jeg er rett og slett snusfri. Nå verken snuser jeg eller røyker, avhengigheten er borte.

 

Jeg er rett og slett stolt over meg selv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så.

 

Jeg vil ikke røyke eller snuse.

Begge delene utsetter en for en risiko for kreft.

Kreft er dritt. En i klassen min døde av kreft. Det gjorde inntrykk.

 

EDIT:

 

Oi! Ikke feiltolk dette.

Den i klassen døde ikke av kreft pga. røyk eller snus!

Var i 4. klasse. Ho var på besøk i klassen, og 2-3 dager senere fikk vi vite at ho var død. Døde av influensa. Ho hadde akkurat fått cellegift, og da er man jo syykt utsatt.

 

BTW: Spesiell begravelse. Buddhistisk begravelse. Gå rundt en åpen kiste og se på et lik. Kaste leker (dokker, vesker osv.) i graven. Alt sagt på vietnamesisk. I bakrunnen var det en sånn monotom stille sang av buddhistiske munker, som også spilte på bejeller og slo stener mot hverandre.

Noen vietnamesere i dress. Andre i joggedress. Noen var stille og gråt. Andre var på utsiden og røykte.

 

SPESIELT. Hvertfall for en 4.-klassing.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gratulerer!

Jeg slutta i 2-3 uker, før jeg begynte å gi meg selv unnskyldninger som "Jeg har jo sluttet så lenge at jeg vet det ikke blir noe problem til neste gang, så da kan jeg bare begynne igjen." Jeg er ikke stolt av at jeg begynte igjen. Tror egentlig det verste var at jeg savnet å ha noe under leppa. Var ikke blodtrykksøkningen jeg savnet hvertfall ;)

Men igjen, gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Gratulerer! Dette er supert.

 

Snus er dumt. En i paralell-klassen min snuser. Åttende klasse. 

 

Er det unormalt at noen snuser i 8'nd klasse?

7386946[/snapback]

 

 

Det er litt skremmende ja. Men forsåvidt er det bedre at ungene nå til dags prøver snus, istedenfor røyk, uten å mene at noen av delene er GREIT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...