Kstef Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det går vanvittig tregt å laste opp filer med min msn messenger, og på azerus får jeg bare gule fjes... Dette skyldes noe NAT-greier, men hvordan får jeg fikset dette? Jeg har NGT bredbånd med Nettopia cayman 3351 modem og en linksys WRT54G trådløsrouter.
Magnusha Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Du trenger å åpne noen porter i routeren og modemet ditt. Du kan se hvilke porter du trenger å åpne og hvordan man gjør det på www.portforward.com Husk at modemet må bli forwarda til routeren og ikke direkte til pcen.
loathsome Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Går det tregt med analog kabel også, eller bare trådløst?
Kstef Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Du trenger å åpne noen porter i routeren og modemet ditt. Du kan se hvilke porter du trenger å åpne og hvordan man gjør det på www.portforward.comHusk at modemet må bli forwarda til routeren og ikke direkte til pcen. 6913009[/snapback] Takker! nå funker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå