Gå til innhold

Har jeg en Nokia N80i ?


Chivas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg allerede tatt i bruk min, og hvis det er slik at det kun er snakk om å oppgradere softwaren for å få en "i" versjon, lurer jeg på om jeg heller dropper hele retur maset, og oppdaterer tlf nå det blir mulig. Har jo tross alt fått den noen hundrelapper billigere enn hva en N80 egentlig koster ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har hatt samme problem som mange andre her. Jeg har ventet i en evighet på n80ie. Først bestilte jeg hos en butikk som kanselerte alle bestillinger av n80ie fordi telefonen ikke kom til å komme! NetShop var da eneste som fremdeles solgte denne telefonen som amobil.no hadde referanse til. Jeg ringte å sjekket om de fikk telefonen og om jeg kom til å få en n80 eller en n80ie dersom jeg bestilte. Han sto på at de allerede hadde sendt ut flere n80ie, så det var ikke noe problem. Siden det har jeg ventet i det lange og brede...

Nå ringte jeg NetShop igjen og lurte på hva som skjer. Der kunne de ikke si stort annet enn at de var i bestilling og at de kommer til å komme - snart.

Jeg fikk vite at de bestilte deres telefoner fra TeleFast Norge som er et Stjelenor-eid selskap. Jeg ringte dem og lurte på hva som var status. De visste ingenting, men fortalte at de kjøpte telefonene fra Nokia Norge. Jeg ringte Nokia Norge som visste enda mindre og lurte på om telefonen var så gammel at den var gått ut! Etter mye forklaringer ble jeg satt over til Sverige som igjen satt meg over til en hyggelig fyr som het Krister på N-serie avdelingen. Han forsto ikke norsk, så det endte med at vi snakket engelsk.

Og så kommer vi til poenget:

 

Nokia n80ie har blitt "litt" forsinket fordi de hadde problemer med stabiliteten på IP-telefon programvaren. Men de startet å sende ut telefonene til grosister i slutten av forrige uke i Europa. Så bestilte telefoner ble eller blir sendt forrige uke eller denne uken til grosistene. Disse skal igjen sende dem til butikkene.

Jeg spurte om det ville bli mulig å software-oppgradere en vanlig n80 slik at den ble en n80ie, men det vil ikke bli mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...