Gå til innhold

Har jeg en Nokia N80i ?


Chivas

Anbefalte innlegg

Jeg sitter nå med N80i i hånda...eller gjør jeg egentlig det?

 

Jeg begynner å lure litt siden mange her mener den ikke har kommet ut enda. Men Netshop, som jeg kjøpte den fra, har sendt meg denne, og på produktlappen som Netshop har satt på, står det N80 internet edition. Så langt virker alt bra. På produktlappen Nokia har satt på, står det "NOKIA N80-1". Står det samme på de som har "vanlig" N80?

 

Det jeg reagerte på først var at det kun står N80 på telefonen. Vel, siden det kun er en softwareoppgradert telefon tenkte jeg at det kanskje ikke er så rart. Men, etter å ha tastet *#0000# for å få opp versjonsnummeret, får jeg opp dette:

 

V 3.0617.0.6

03-05-2006

RM-92

Nokia N80 (03)

 

Kan dette stemme da? Har jeg blitt "lurt"?

Hvordan kan jeg sjekke om det virkelig er en "i" versjon jeg har? ...skulle vel være noen nye programmer eller funksjoner som jeg kan sjekke om er der...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Netshop sine sider sier de følgende:

Med Nokias N80, som ble lansert i november i fjor, kan du surfe gratis innenfor trådløse internettsoner. Men å sette opp Wi-Fi-instillinger manuelt er ikke like enkelt for alle.

 

For å gjøre det enklere å surfe på nett med N80, har Nokia nå laget en ny utgave, N80 Internet Edition.

 

Bortsett fra en brungrå farge, er N80 Internet Edition identisk med den originale N80 på utsiden. Forandringene sitter nemlig på innsiden.

 

Finner Wi-Fi for deg

Den nye utgaven av N80 har først og fremst fått en såkalt Wi-Fi-hjelper. Det betyr at når du kommer innenfor en Wi-Fi-sone, vil telefonen automatisk finne Wi-Fi-sonen for deg. Dermed slipper du å søke etter nett manuelt.

 

Har du Wifi-hjelperen?

Lenke til kommentar

Tja, neimen om jeg veit :blush: Er helt fersk på denne telefonen, og alt jeg har gjort hittil er å sette den på lading, samt sjekke litt rundt på den. Har heller ikke fått satt i sim-kort enda, siden jeg trenger det på den andre telefonen til i morgen. Skal sjekke ut litt mer i morgen/helga.

 

Det som kunne vært interessant å vite, er om dere som har N80 kan sjekke hva det står på produktlappen Nokia har klistra på pakka. Står det "NOKIA N80-1" på deres som på min?

Lenke til kommentar
Hva er en N80i? Er det en ny versjon av N80? På samme måte som 3510 kom i en "i" versjon? :hmm:

6912777[/snapback]

 

Om du leser Lomz sin post så qouter han dette:

 

Med Nokias N80, som ble lansert i november i fjor, kan du surfe gratis innenfor trådløse internettsoner. Men å sette opp Wi-Fi-instillinger manuelt er ikke like enkelt for alle.

 

For å gjøre det enklere å surfe på nett med N80, har Nokia nå laget en ny utgave, N80 Internet Edition.

 

Bortsett fra en brungrå farge, er N80 Internet Edition identisk med den originale N80 på utsiden. Forandringene sitter nemlig på innsiden.

 

Finner Wi-Fi for deg

Den nye utgaven av N80 har først og fremst fått en såkalt Wi-Fi-hjelper. Det betyr at når du kommer innenfor en Wi-Fi-sone, vil telefonen automatisk finne Wi-Fi-sonen for deg. Dermed slipper du å søke etter nett manuelt.

Lenke til kommentar
Hva er en N80i? Er det en ny versjon av N80? På samme måte som 3510 kom i en "i" versjon? :hmm:

6912777[/snapback]

 

Om du leser Lomz sin post så qouter han dette:

 

Med Nokias N80, som ble lansert i november i fjor, kan du surfe gratis innenfor trådløse internettsoner. Men å sette opp Wi-Fi-instillinger manuelt er ikke like enkelt for alle.

 

For å gjøre det enklere å surfe på nett med N80, har Nokia nå laget en ny utgave, N80 Internet Edition.

 

Bortsett fra en brungrå farge, er N80 Internet Edition identisk med den originale N80 på utsiden. Forandringene sitter nemlig på innsiden.

 

Finner Wi-Fi for deg

Den nye utgaven av N80 har først og fremst fått en såkalt Wi-Fi-hjelper. Det betyr at når du kommer innenfor en Wi-Fi-sone, vil telefonen automatisk finne Wi-Fi-sonen for deg. Dermed slipper du å søke etter nett manuelt.

6912855[/snapback]

 

Beklager... :blush:

Lenke til kommentar
Jeg har vanelig N80, er det noen mulig het for at jeg kan oppgradere til N80i, Ved og legge inn Firmwaren for denne mobilen? Eller på noen annen måte. Eller er det forskjellige komponenter inne i telefonene?  :)

6914101[/snapback]

Sannsynligvis ville det holde med å oppgradere firmwaren, det skal jo visstnok ikke være SÅ mye nytt i den internet versjonen, den er jo ikke engang omtalt på Nokias hjemmesider, ikke som selvstendig telefon i hvert fall.

Lenke til kommentar
Har ringet til Nokia. Vi har fået standard N80'er. Ifølge Nokia skal det fremgå tydeligt af embalagen at der er tale om internet edition. Desuden starter levering først i oktober/november  :thumbdown: Flot klaret Nokia & Netshop!

6914763[/snapback]

Hva har Nokia gjort galt her? Vel ingenting..

 

Send den tilbake til Netshop, og sørg for å bruke pengene et annet sted neste gang.

Lenke til kommentar

Netshop er den som har gjort feil her....skjønner ikke hvordan de har klart det kunststykket, dog.

 

Jeg fulgte med hver dag, og plutselig hadde de bekreftelse på at den var inne. Bestilte så med engang, og fikk en vanlig N80 i posten :mad:

 

Skal ringe de og høre hvordan de har tenkt å løse dette....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...