Gå til innhold

Musikk: Trance: Kattekatt - Enjoy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Melodien på starten høres litt urytmisk ut. Er litt støyende (i feilaktighetens navn, ikke sjangeren), mener nå jeg. Men det virker som den går greit under den følgende trommerytmen og trancepadden, så jeg veit ikke helt hva jeg skal tro. Den andre delen av låta begynner litt klønete, men bygger seg raskt opp igjen. Det virker som overgangen her ikke stemmer helt, men nok en gang kan man glemme det når det viser seg at resten stemmer nogenlunde. Den tredje store melodigreia som dukker opp etter 2 minutter virker som bare er der uten noen spesiell grunn. Hovedtemaet dukker opp igjen og gir låta en viss konformitet.

 

Låta mangler retning, virker som det er tre-fire temaer som kommer over i hverandre, minst et par av dem med upassende overganger. Den "støyende" bakgrunnsmelodien fra starten virker desidert mye bedre ved flere gjennomhøringer. Den har en ganske varm følelse over seg. Mulig du kan justere den til å passe takta bedre...

 

Et greit stykke arbeid, uten retning, uten skarpe tenner, men fremdeles ok.

 

Stå på! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
hvorfor i all verden bruker du en melodi basshunter har laget...?

7774996[/snapback]

Var det jeg også syns å mene :hmm:

 

Uansett, sangen var dårlig. Ingenting annet å si enn det. Det er ikke ille til å være din første, det er det absolutt ikke - men å bli et fast innslag i mp3-lista mi er den langt ifra. Det fantes overhodet ikke flyt eller tema i sangen, og det hele blei bare et evig stort kaos for min del. Dessuten er det værste jeg veit ubehandla FL-samples, noe kick og bass og ellers alt annet av rytme ga preg av.

 

Var kanskje litt negativ den her, ikke meningen det - men jeg må bare si meningen min. Det var jo din første som du sa, og da "skal" det høres dårlig ut. Men bare stå på, det blir sikkert mye bedre med tiden. Men akkurat denne hører jeg ikke på to ganger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...