Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Le Professeur

Fint at du linker til det gamle brukernavnet ditt når du først har skiftet. (Husker faktisk det brukerneavnet). Hverken den andre linjen eller de to linkene sa meg noe spesielt, men pluss for å linker uansett og pluss for å bruke andre farger enn standarfarge. Fint med midtstilt oppsett, men den midterste linjen ble litt for lang i forhold til de to andre. hadde nok tatt seg bedre ut om du delte den opp i to linjer heller.

6/10

Skrevet
"The very existence of flamethrowers proves that some time, somewhere, someone said to themselves,

“You know, I want to set those people over there on fire, but I’m just not close enough to get the job done.”"

- George Carlin

Hehe, selvfølgelig.

7.5/10

Fant på dette spørsmålet her om dagen..

Skrevet

N*

Pluss for linker selvom de ikke interesserte meg. Sitatet var heller ikke interessangt, men pluss for å bruke en annen farge enn standard. Det som trekker mest ned er oppsettet som bare var rotete.

5/10

Skrevet

Fin quote, ikke originalfarger pluss at du liger Pink Floyd :love: Kunne godt ha vært midtstilt, og fargene er litt kjedelige. Fin signatur. 7/10.

Skrevet (endret)

Fin signatur PF fan også :D Litt mye farger men ellers bra.

8/10

Selv synes jeg at Winston Churchill sitater skal være i kursiv uten farger.

Endret av berniy
Skrevet

YNWA32

Helt grei. Ikke at settningen er så unik i seg selv og er det et sitat burde du tatt med hvem som har sagt det. Fint at du bruker en annen farge enn standaren, men den haddde sett bedre utmidtstilt.

3-4/10

Skrevet

Berniy

1. Linje: Et OK sitat, men kunne vært på engelsk.

2: Linje: Greit nok, sier litt om deg selv, noe som er positivt.

Hele oppsettet i seg selv er også fint.

6/10

Skrevet

Therawyn

Fin konservasjon. Får meg til å tenke på Rigenes Herre og andre fantasisaker. Litt for lys tekst og ikke så fint oppsett, men veldig original. Har aldri sett noen som har en lignende. Litt fiksing utsendemessig ville den vært på topp.

7/10

Skrevet (endret)

Hvordan mener du jeg kunne forbedre den da? Tror ikke den ville sett så fin ut midtstilt. :hmm:

Vurder Glimti

Endret av Therawyn
Skrevet

Sier kanskje ting om deg selv, selv om mange vil se på det som veldig negativt :p

Er på en måte litt stor, men jeg liker den

7/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...