Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sa det ikke, men er det ikke ganske innlysende egentlig? Ben ville heller ikke la dem dra, derfor var han glad for at Locke ødela planen. Og Jack fortalte Kate at han ville komme tilbake (dette hørte jo ikke Locke, men han er ikke dum).

Skrevet

Hvor innlysende det er vet jeg ikke.

Det er innlysende for deg tydeligvis, men ikke for meg.

Ellers hadde jeg ikke spurt.

Jeg kan likevel forstå det hele når jeg tenker på hvordan Locke ser det som skjebnebestemt at flyet styrtet og at han sikkert mener ALLE er der "for a reason" (har han kanskje sagt akkurat det?) + at øya nærmest er magisk/hellig for ham.

Skrevet

var det radiotårnet de fant eller the pearl da kate, hurley og sayid stod med "sjekke om det er signaler fra elektrisitet ting innenfor et triangel device" ?

Da Locke slo ned Sayid med en kjepp for å sabotere

Skrevet
var det radiotårnet de fant eller the pearl da kate, hurley og sayid stod med "sjekke om det er signaler fra elektrisitet ting innenfor et triangel device" ?

Da Locke slo ned Sayid med en kjepp for å sabotere

8641784[/snapback]

Det var radiotårnet (tror vi)

Skrevet
Pearl ble vel funnet i forbindelse med flyet som hang i treet?

8642172[/snapback]

Det ble først funnet av nikki og paulo. Den ble senere funnet av eko og locke da flyet og saltsirkelen formet en "?"

Skrevet

åja, blander med the swan og the pearl :!: litt av et waste med den haugen med kladdebok kapsler de fant i jungelen i sesong 2 finalen :roll: Synes det er ganske snodi at nikki og Paulo ikke sier ifra når de finner en bunkers fulle av tv skjermer på en øde øy :dontgetit:

Skrevet

noen som har sett special episoden LOST -The Answers (S03-Special) ??

jeg har sett den og fikk en god oppsumering og litt svar på noe jeg var usikker på :p

Skrevet

Så spesialen før i dag ja,

det ble et par svar på ting som har skjedd som overrasket litt.

Det med Jacks motiver når han sørget for at Kate og Sawyer slapp fri f.eks.

Skrevet

Så The Answers nå. Var det i det hele tatt EN eneste ting der, som vi ikke allerede viste om?

Den burde vel heller blitt kalt: "The Summery"

Skrevet
Så The Answers nå. Var det i det hele tatt EN eneste ting der, som vi ikke allerede viste om?

Den burde vel heller blitt kalt: "The Summery"

8645278[/snapback]

Enig.

What a waste of bandwith.

Skrevet

jeg tror ikke det er Charlie som dør til slutt.. det er liksom blitt for åpenlyst.. tror nok de som produserer Lost elsker å sjokkere publikumet sitt, så vi har sikkert en overraskelse i vente.. Bare ikke noen av kjekkasene dør så er det greit for meg :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...