Wolfman83 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Lurer på hva det kan være som gjør at når jeg trekker ut USB-kabelen fra mobilen, så restarter PCen seg?
KVTL Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Lurer på hva det kan være som gjør at når jeg trekker ut USB-kabelen fra mobilen, så restarter PCen seg? 6908728[/snapback] det kan være jordingsfeil i pcen. Prøv å koble den til et uttak du vet er jordet.
harkizz Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 har det samme probleme Når jeg setter inn kablen og når jeg tar ut så restarter den ..
bjaa Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Prøvd "trygg fjerning av maskinvare"? En bør alltid løse ut før en fjerner kablene, så slipper man slikt tull.
sedsberg Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg vet at noen Chieftech-kabinetter har en koplingsfeil i front-USB-tilkoplingene som gjør at PC-en kan restarte bare man kommer nær noe av metallet på front-USBen.
Gissan Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Prøvd "trygg fjerning av maskinvare"? En bør alltid løse ut før en fjerner kablene, så slipper man slikt tull. 6913824[/snapback] Ja, noe hardware krever dette, mens andre ikke gjør det. Pass på at alle prosessor som eventuellt kan være tilkoblet telefonen, er deaktivert, og i beste fall lukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå