Gå til innhold

HW-Lan 06: Småprat rundt hw-lan

-Redhead-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Gromguten tok meg i hånda <3

7017835[/snapback]

Kan jeg ta på deg?

Men wrestlingen var moro, kun de hardbarka nerdene som ikke så på :wee:

Gleder meg til finalen :D

Det gitargreiene som tas fram hele tiden er døvt :thumbdown:

Endret av sablabra
Skrevet
Hvorfor skulle du til infodesken sablabra? Hørte de ropte på deg fra scenen en gang mens jeg var der

7017896[/snapback]

Ble overraska jeg :p . Det var en deltager i overklokkingen som ikke hadde dukket opp, så da fikk jeg overta plassen.

Skrevet
Hvorfor skulle du til infodesken sablabra? Hørte de ropte på deg fra scenen en gang mens jeg var der

7017896[/snapback]

Ble overraska jeg :p . Det var en deltager i overklokkingen som ikke hadde dukket opp, så da fikk jeg overta plassen.

7017902[/snapback]

Overklokka du? Jammen faen! Kan jeg ha sett deg da? Var jo og gikk rundt i overklokkingsområdet sammen med pjokk en god stund. Hvilken PC nedenfra på det bordet? Og var du i første eller andre pulje?

Skrevet

Fy steike.. Han Bjørn veier 129kg .. Jeg heter også Bjørn (Erik) og veier 100kg .. Måtte jo bare ta han i handa når han kom ned ;) Kansje jeg skulle konvertere noe av fettet mitt til muskler og bli wrestler. "Bjørn teh Bear"

Skrevet
Overklokka du? Jammen faen! Kan jeg ha sett deg da? Var jo og gikk rundt i overklokkingsområdet sammen med pjokk en god stund. Hvilken PC nedenfra på det bordet? Og var du i første eller andre pulje?

7017916[/snapback]

Jeg satt helt på enden av bordet, i andre pulje.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...