Gå til innhold

Har noen anbefaling av minnepenn og minnekort?


phex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Corsair Flash Voyager kan jeg absolutt anbefale. Flotte, raske og solide USB-penner. TwinMos har på sin side kun 1 års garanti på sine minnekort, og er så og si alltid billigere på sine raskeste minnekort i forhold til f.eks Kingston sine tregeste minnekort. Kingston gir derimot livstidsgaranti, og Corsair gir fra 3 år til 10 års garanti.

 

Skal du bruke minnekortet i ett digitalkamera, og du kommer til å ta dels viktige bilder, ikke kjøp TwinMos. Skal det derimot brukes i en MP3-spiller eller PDA kun for å få plass til MP3-filer du uansett kan erstatte, kjør i vei.

Lenke til kommentar
Skal du bruke minnekortet i ett digitalkamera, og du kommer til å ta dels viktige bilder, ikke kjøp TwinMos. Skal det derimot brukes i en MP3-spiller eller PDA kun for å få plass til MP3-filer du uansett kan erstatte, kjør i vei.

6906378[/snapback]

Skal egentlig bruke minnekortet i et digitalkamera, men skal ikke ta bilde av ting som er veldig veldig viktige. Skal ikke ta familiebilder og sånn, som er vanskelig å få tatt om igjen. Skal bruke minnekortet til media og kommunikasjon linjen jeg går på, og de fleste bildene er ikke så vanskelig å få tatt om igjen. Dessuten kommer jeg nok til å tømme kortet hver dag så tror det skal gå bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...