Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Intimpiercinger, noen erfaringer?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har bare erfaring med damer med piercing i tunga. Poisitv erfaring sådan :)

6893093[/snapback]

 

hvordan føles det å bli blowet av ei dame med piercing i tunga? noen som har erfaring? hvorfor er det bedre/verre?

6893121[/snapback]

 

Jeg syns det var bedre iallefall, men klarer ikke helt å sette fingeren på hva som gjør det bedre. Er jo en annen følelse av at det er en-eller-annen klump på tungen.

Lenke til kommentar

Øyenbrynet tok jeg fordi jeg syntes det så stilig ut (tok den ut fordi jeg etter hvert syns den tok for mye oppmerksomhet i ansiktet mitt). Navelen tok jeg også fordi jeg syns det er stilig, og jeg mener også at magen min tar seg bedre ut med den.

 

Tungepiercingen er jo en annen sak. Jeg syns den er stilig, men det er jo ikke akkurat der for at folk skal se den ;) Har ikke kjæreste nå, men. Hadde nok tatt den uansett!

Lenke til kommentar

hmm, ok :))

altså, jeg liker godt piercinger som ikke vises jeg, men som du sier, i øyenbryn eller liknende vises det bare litt for godt

Selv jobber jeg som kjøkkensjef, å har ofte måttet be nye servitører og kokker fjerne ansiktspiercingene sine, ( ører er helt greit)

 

ble igjen ot dette, beklager juliess :D

Lenke til kommentar

Julie skal du begynne å med intimpiercing også nå! tror jammen ikke jeg tørr komme til deg i oktober jeg! :whistle:

 

Så til saken;

Jeg har ei venninde som har 3 intim piercinger. en av dem er i den hudfolden over klitoris. Denne piercingen sier hun stimulerer henne, og at hun faktisk noen ganger får spontan orgasme ved bare å gå!

 

(hadde det ikke vært og sett så satans vondt ut hadde bare det der vært grunn nok til å ta for meg :D)

Endret av -Silje-
Lenke til kommentar

hmm, hørtes kjekt ut ;) hehe

Men altså, vist det gjør veldig vondt, så gjør det det i sikkert maks 2 dager, å i forhold til hvor lenge vedkommende skal bruke den (bruke den?!), ok ha den.

Er det ikke så ille da... Er relativt lite smerte ettersom den skal være der i flere år er vell det jeg prøver å si

Lenke til kommentar

Min mening er at jeg får en slags grøssende effekt om jeg ser intim piercinger. Jeg syns det er greit nok med i navlen og ET i øret. Men å begynne på slike intim plasser som bryst og "der nede". Så er det nesten som at jeg blir redd altså :S.. Men men, vi er alle forskjellige :D Kan ikke no for det ;P

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...