Gå til innhold

Multiplayerspill til skolen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
The term "COMPAQ" is an acronym for "Compatibility and Quality". It existed as an independent corporation until 2002, when it was purchased by Hewlett-Packard.
Gjest Slettet+98128394
Skrevet
Kan jo spille FM da, for min del elsker jeg Manager spill :)

6902323[/snapback]

FM tar vel litt for lang tid til å spille på skolen. Hvis de ikke har timesvis med fritimer da...

Skrevet

hehe, går nok litt treigt..:p men bør være et spill som kan lastes ned gratis, som TM nations, så alle slipper å kjøpe spillet..!:p

Skrevet
Enemy Territory!

6894906[/snapback]

Støtter meg til den her. Klassen vår brukte kansje litt for mye tid i fjor med dette spillet :p.

Men uansett det er gratis, belønner godt lagarbeid, og generelt hysterisk morsomt :) .

Skrevet
Skolen eg går på er tragisk.. er en Vidergående skole og man får ikkje spille spill, ikkje slike 123spill.no engang!  og sider som har ordet Game, eller linker med det ordet er sperra! Så gamer.no funker ikkje.. :(

6894770[/snapback]

Du skal bare være fornøyd, det er jævli og sitte og spille så pluttselig er tavla fylt med formler og utreigninger du aldri har sett før. :nei:

Skrevet
Enemy Territory!

6894906[/snapback]

Støtter meg til den her. Klassen vår brukte kansje litt for mye tid i fjor med dette spillet :p.

Men uansett det er gratis, belønner godt lagarbeid, og generelt hysterisk morsomt :) .

6903660[/snapback]

Q4T

Battlefield 1942 kan også bli veldig gøy (spesielt med http://www.bfpirates.com/). Battlefield 1942 koster en hundrings, men har kjempe mange gratis-moder på nett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...