DawnDusk Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hei! Visste ikke helt hva jeg skulle skrive som emnetittel, men håper den dekker emnet greit. Nå som jeg har kommet i 10. klasse og har startet på andre ting som krever orden, kunne jeg tenke meg å ha et program hvor jeg kan klikke på en dag og legge inn nødvendige notater, tidsfrister, påminnelser osv.. Med andre ord kunne lett skrive inn de fristene vi har på innleveringer, og få en litt greiere oversikt over uken/mnd. Programmet skal være gratis og gjerne lett å bruke. En slags kalender - gjerne med litt stilig design! Har prøvd Rainlendar, men synes funksjonene ble for beskjedne. Takker for alle tips!
oddity Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hvis du kjører windows følger vel Outlook med, gjør det ikke?
DawnDusk Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 Har ikke Microsoft Office...
quakie Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 (endret) Kan anbefale Mozilla Sunbird av gratis programvare . Endret 18. september 2006 av quakie
DawnDusk Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 Kan anbefale Mozilla Sunbird av gratis programvare . 6890439[/snapback] Perfekt! Takker så mye
oddity Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Ahhh.... så outlook express (den som følger med windows) har ikke noen kalender funksjon.. Bruker outlook på jobben, men jeg har aldri testa det hjemme.
FenrisC0de Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Bruker QTek 8500 + Outlook til å holde styr på hverdagen jeg! Genialt
Betenkt Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Noen som har prøvd Lightning utgaven? Er den bed? Sitter her og ser litt på Sunbird men jeg synes det er som alle andre programmer: TUNGVINT! Desuten på engelsk. De må da klarå finne på noe annet en bare 4-5 bokser med tekst i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå