Gå til innhold

HW-Lan 06: Kvalifisering til NM i overklokking


stoolman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå kom det noe ordentelig her.  :yes: 

Bra jobba AveMORphine. Har du testa om det er prime stabilt?

 

Håper det kommer flere skikkelige resultater.

Blir spennede å se om det er noen som kvalifiserer seg.

 

:cool:

6913991[/snapback]

 

Takker :)

 

Har ikke testet Prime95, men kjører 8M SuperPI uten probs. Da er den stabil nok etter min mening ;)

 

Edit: fikk klokka den ene kjernen opp til 2880 mens den fremdeles var SuperPI 8M stabil, men dual core - dual SuperPI 8M går ikke på mer enn 2791mhz.

 

Edit2: lekte litt med SuperPI på 405x7 @ 1.78V med reversed ricky tweak (bare 1 core aktivert), og mindre tweaks samt litt timings (gammelt OS though). Gikk da fra ~ 31s til 29,703s.

 

Måtte bare slå min gamle "rekord" (noe jeg også gjør med begge core aktivert, men men) :p

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Resultater: http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=123741

 

HW: X2 4200+ 1,49v stepping 2 på Luft (Zalman AM2)

Asus M2N32-SLI Deluxe

2gb Corsair XMS2 pc5400 4-4-4-12 675 Mhz

Sapphire Radeon X1900XTX stock clock med vf-900 kjøler

Hiper Type-r 580w

Western Digital SE16 250Gb

 

Super Pi: 32s

 

UPDATE: http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=123755

 

ny klokk på stabilt 2,68

Endret av DukeCoke
Lenke til kommentar

Brukerne som har kvalifisert seg er:

ekjr

Fluesopp

MasterMind2k

skavhaug

AveMorphine

 

Vi gratulerer så mye til de dyktige deltakerne som kvalifiserte seg. Det er vel fortjent.

 

Vil også si at det ikke var lett å velge ut 5 stk fra utvalget. Det var minst 7 som hadde gjort en god jobb her, og bortsett fra etpar som pekte seg ut tidlig, var det ikke lett å velge. Vi vil på det sterkeste oppfordre alle som har deltatt i denne kvalifiseringen å fortsette å klokke. Det er mye potensiale i det som er vist i denne tråden, og det vil komme nye sjanser senere. Vi gratulere til de som er kvalifisert, og anbefaler de som ikke nådde opp i denne omgang å stå på videre, da det vil komme flere sjanser.

 

De som er kvalifiserte må snarest sende meg en PM med fullt navn, samt adresse og telefonnummer.

Vi ønsker å sende ut biletter til HW-Lan fortløpende.

Endret av stoolman
Lenke til kommentar
Takker for invitasjonen :)

 

Skal bli artig dette her syns jeg. Ligger vel litt i kortene at det etter endt konkuranse kan det bli aktuelt med en aldri så liten coop effort hvor alle kan bidra litt om de ønsker det?

6918399[/snapback]

 

Det hadde vært moro, forhåpentligvis har jeg lappen da så da tar jeg med fasekjøler :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...