Gå til innhold

Settlers II 10th Anniversary er fantastisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da var eg i besittelse av Settlers II 10th Anniversary ved hjelp av metoder som ikkje bør nevnest her. Spiller er fantastisk bra og skal selvfølgelig kjøpes når det kommer ut. Det bør dere også gjøre. Btw hvorfor kunne ikkje settlers 3,4 og 5 vert i samme stilen som 1 og 2 :ermm:

Endret av albions
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig gode minner fra settlers spillene, spesiellt 2'ern. Det var et veldig.. la meg se.. "koselig" spill. Likte spesielt godt å bygge opp samfunnet, og det var egentlig litt nedtur når krigene begynte. Gleder meg til å få spille det igjen :)

Skrevet
Har veldig gode minner fra settlers spillene, spesiellt 2'ern. Det var et veldig.. la meg se.. "koselig" spill. Likte spesielt godt å bygge opp samfunnet, og det var egentlig litt nedtur når krigene begynte. Gleder meg til å få spille det igjen :)

6877894[/snapback]

Enig. Veldig koselig spill. :love:

Skrevet

Jeg har spilt settlers siden 1rn kom ut på Amiga. Et av klart tidenes spill! (tenker på serien)

Jeg har faktsik 1-4. Jeg droppa 5rn pga hørte så mye dårlige rykter, og ville ikke ødelegge den gode følelsen jeg hadde fra settlers :p

Noen som forresten veit hvor spillet kommer ut først? Jeg hørte det skulle komme ut den 22. men at det ble utsatt? :(

Skrevet

Noen som har fått testet det? tenker ikke på demo'n. :roll:

Demo'n har jeg selv testet tusen ganger og gleder meg til i morgen, for da er spillet mitt! :D

Er det med en map-editor som i Settlers2 Gold?

Skrevet
Noen som forresten veit hvor spillet kommer ut først? Jeg hørte det skulle komme ut den 22. men at det ble utsatt? :(

6886065[/snapback]

Det sto i butikkhyllene i går, sa da kan bade du og trådstarter springe å kjøpe det ;)

Skrevet

6886065[/snapback]

Det sto i butikkhyllene i går, sa da kan bade du og trådstarter springe å kjøpe det ;)

6920634[/snapback]

Spillet er vell plasert i samlingen nå.

Skrevet

Spillet er fantastisk, og ja den skal kjøpes!

Er bare en irriterende ting med spillet.

Dersom du spiller på et land og så har du 1 øy med kun 1 plas for å bygge harbor på. og Data'n knabber den før deg, såetter at du har slått datan på landet får du ikke tatt den på øya fordi du har ingen måter å transportere soldater eller goods på, fordi data har tatt den ene plassen som kan bygges harbor på øya.

Kanksje noen har funnet en løsning på dette?

Skrevet

Hvordan er mulighetene for multiplayer her? Husker at i gamle dager kunne man spille Settlers 1 på samme datamaskin med to spillere. Antar dette ikke funker her, men er det lagt opp til at man kan spille over nett?

Skrevet
Hvordan er mulighetene for multiplayer her? Husker at i gamle dager kunne man spille Settlers 1 på samme datamaskin med to spillere. Antar dette ikke funker her, men er det lagt opp til at man kan spille over nett?

6921622[/snapback]

Spilte det med min lillebror her om dagen. Syns MP funker veldig bra. Eneste er at man ikke kan lagre spillet underveis. Ergo kan man bare spille korte små brett (ca 2 timer). Er jo ikke akkurat fast-paced action dette her, så timene går fort...

Men kjempeflott spill, det er det.

Skrevet

6877894[/snapback]

da kan du jo bare spille uten motstander... det gjør jeg.

Skrevet

Eg må nok ha dette, ja, har mange gode minner frå det originale Settlers-spelet. Eg hugsar at første gongen eg såg det, var som ein demo på coverdisk-en til eit Amiga-blad. Sjølv om det berre var ein demo, vart eg sitande som i ei transe i timesvis og sjå på dei små mennene som bar rundt på materialer, sådde korn i åkrane, fiska i sjøen, osb. Eit fantastisk spel, synd oppfølgjarane etter nummer 2 ikkje var noko særleg. :/

Eg var i butikken og såg etter 10th Anniversary for litt sidan, men klarte ikkje å finne det. Får vel prøve igjen over helga.

Kay

Skrevet

6877894[/snapback]

da kan du jo bare spille uten motstander... det gjør jeg.

6921915[/snapback]

Bra tenkt det der :p

• 1 år senere...
Skrevet
Da var eg i besittelse av Settlers II 10th Anniversary ved hjelp av metoder som ikkje bør nevnest her. Spiller er fantastisk bra og skal selvfølgelig kjøpes når det kommer ut. Det bør dere også gjøre. Btw hvorfor kunne ikkje settlers 3,4 og 5 vert i samme stilen som 1 og 2 :ermm:

Eg lurer på ein ting. Korleis sender eg avgårde ein ekspedisjon? Eg har 2-3 skip som e klare te å dra. Men eg får eg ikkje sendt dei avgårde. Kan du hjelpa meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...