Gå til innhold

F.E.A.R demo (360)

dudley.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testa demoen i dag,meget bra inntrykk men frameraten er ganske dårlig.Hvis de fixer den så blir det garantert kjøp på meg.

Veldig bra grafikk og gameplay.Likte spesielt slow motion effekt knappen,sett det før i Max Payne og Timesplitters3 men fortsatt kult når det gjøres på en bra måte.

Demoen Kommer vel på marketplace etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Testa demoen i dag,meget bra inntrykk men frameraten er ganske dårlig.Hvis de fixer den så blir det garantert kjøp på meg.

Veldig bra grafikk og gameplay.Likte spesielt slow motion effekt knappen,sett det før i Max Payne og Timesplitters3 men fortsatt kult når det gjøres på en bra måte.

6875690[/snapback]

Du vet vel ikke sånn ca. når den kommer på marketplace?

Skrevet

6875690[/snapback]

Du vet vel ikke sånn ca. når den kommer på marketplace?

6876549[/snapback]

Sikkert ikke før spillet blir sluppet. Demoen er vel eksklusiv for OXM foreløpig.

Skrevet
Joda, når OXM har vært i salg 2-3 uker, så pleier demoen å havne på Marketplace.

6880137[/snapback]

Jeg tror demoen kommer ut til X06. De liker å komme med demoer og trailere på slikt. Så blir vi med på sammenkomsten liksom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...