Sirslask Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Er ikke epic mount soulbound? 6877364[/snapback] Nei de er BoE. 6877654[/snapback] Jeg mener: Blir ikke de soulbounda når man bruker de? Slik som BoE flest? 6877694[/snapback] Det er derfor de er BoE. Sier binds on equip eller på mount Binds when Used Endret 16. september 2006 av Little slask
ukjentbruker Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Tenker på, hvordan blir det om man trainer riding skill nå, og kjøper mount etter patchen? Vil ikke det koste max 120g?
Phoenixs Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Tenker på, hvordan blir det om man trainer riding skill nå, og kjøper mount etter patchen? Vil ikke det koste max 120g? 6879139[/snapback] Jo.
Sigga Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Men du kjøper jo ikke en egen riding skill for epic mount. Er du derimot under lvl 40, vil det lønne seg å kjøpe riding skill nå, og mounten etter patchen.
Pjakk Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Hmm jeg har et spørsmpål Etter patchen må man altså traine sånn mount skill til 900gull for å få brukt epic mount? Etter det må man kjøpe epic mount som da koster 100gull, og det kommer på 1k gull tilsammen ikke sant? Men er det sånn at hvis man har epic mount fra før patchen kom, da trenger man ikke den riding skillen eller at da får man den gratis når man har epic mount? Så hvis jeg kjøper av mounten til 620gull nå så får jeg riding skillen til 900gull gratis når patchen kommer og da kan jeg altså kjøpe min fine epic undead horse til kun 100gull og jeg da ender opp med 2 epic mounts for 720gull? Eller er jeg helt ute å kjører nå?
MrLee Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Hvis du rir epic mount nå, får du epic riding skill gratis ja. Hele poenget er at folk skal kunne kjøpe litt flere typer mount uten at de må bunnskrape kassa hver gang
Pjakk Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 (endret) ok så det lønner seg for meg å kjøpe AV mounten nå da. Og selvom jeg ikke vil ha AV mounten egentlig og mye heller vil ha undead epic mounten, så kan jeg kjøpe den undead epic mounten fint etter den patchen for 100gull? Altså blir det billigere for meg å kjøpe begge 2 med den måten en for meg å bare kjøpe undead epic mounten nå for 820gull eller hvor mye den koster? Høres jo greit ut det hehe.. Endret 17. september 2006 av santaxx
Be__bad Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 kort spm: må vi som allerede har epic mount fra sin faction betale mer?
MrLee Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 (endret) betale mer? Nei. Nye systemet: du betaler 900g (eller tilsvarende med rabatter) for å kunne ri ALLE epic mounts. Har du epic mount Før patchen, vil du få den 900g riding skillen automatisk. Du vil da kunne betale 100g for andre rasers mounts (minus evt. rabatter og selvsagt, forutsatt at du er exalted med dem) og ri dem automatisk siden du allerede har den universale riding skillen. AV mount vil, etter hva jeg forstod fra blåpostene kreve den 90g riding skillen, og det er denne du får. Ergo om du vil ha vanlig epic mount utenom, så må du punge ut for 900g riding skillen. Det var iallefall det de klaget over i trådene..spesiellt når ting utvikler seg og de kommer med høyere riding skill krav til f.eks. flying mounts. Om de endrer det før launch er uvisst. Det er iallefall nok folk som har klaget. Endret 17. september 2006 av MrLee
howard- Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Så man får 150 riding skill hvis man har epic mount fra før.. Her er min situasjon.. Jeg er human og har 60% human mount, men ingen epic human mount.. Jeg har derimot raptoren fra ZG.. Vil dette da bety at jeg får gratis riding skill? Eller må jeg etter patchen gå å betale 900g for å få lov til å ri raptoren min igjen
MrLee Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Enten så vil du få den, eller så vil ZG raptoren ha lavere riding skill req. slik at folk med standard mount kan ri... er iallefall slik jeg har forstått det utifra blue posts...
pretensiøselns Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Så man får 150 riding skill hvis man har epic mount fra før.. Her er min situasjon.. Jeg er human og har 60% human mount, men ingen epic human mount.. Jeg har derimot raptoren fra ZG.. Vil dette da bety at jeg får gratis riding skill? Eller må jeg etter patchen gå å betale 900g for å få lov til å ri raptoren min igjen 6879724[/snapback] Vil tro du får 150 riding skill av raptoren, ja.
MrLee Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 En ting er sikkert. Jeg tviler sterkt på at Blizzard gjør noe som gjør at en person som har ett mount før patchen, ikke kan ri det etter uten å betale...
howard- Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 En ting er sikkert. Jeg tviler sterkt på at Blizzard gjør noe som gjør at en person som har ett mount før patchen, ikke kan ri det etter uten å betale... 6879775[/snapback] Ja, det får vi da håpe. Ellers ville det vel vært en rimelig svær tabbe av blizz. Men over til riding skill.. Da vil vel "vanlig" flying mount kreve 225 riding skill, mens 300 riding skill lar oss fly "epic" flying mount
PcT Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 De _BLIR_ BOP i den nye patchen. (Les forums!)
MrLee Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Ja, åsså? betyr bare at du bør kjøpe dem før patchen
Sigga Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Blir jo kostende så og si akkurat like mye om du kjøper dem før/etter patchen.
MrLee Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Tja, jeg sikret meg en Nelf spotted night saber som jeg maila humanen min...
Tåkefyrste Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Blizzard fjerner jo alt som gjør at folk som spiller dette spillet 50 gang så mye som andre skiller seg ut.
M@R7!N Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Hvordan da? Blir fortsatt stress å skaffe mount med en annen faction ettersom du trenger rep for å kjøpe den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå