Gå til innhold

Endring i mounts? :o

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så dette betyr at man kan få mounts fra begge factions?.. *Gnome og Kodo  :love: *

6876087[/snapback]

Nei, det betyr at du slipper å kjøpe riding-skill hver gang du ska ha en ny mount fra en faction. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For de som ikke har skjønt det. De bytter om på hva det koster. I stedet for 900g for en epic mount, så koster det 900g for å lære epic riding.

Det blir ikke dyrere enn det der er idag for å få den første epic mounten, men det blir billigere hvis du vil ha flere.

For de som allerede har en epicmount så vil ikke denne endringen føre til noen forandringer.

Denne ridingskillen gjør at du kan ri alle mountene i spillet. Det vil med andre ord bli slutt på rep grinding for å kunne bruke spesielle mounts.

Endret av Cappo
Skrevet (endret)

Nei, du må forsatt være exalted for å kjøpe selve mounten.

EDIT: Eksempel: Human vil ha tiger. Human kjøper riding 150 riding skill. Human blir exalted med Darnassus. Human kjøper tiger.

Endret av Sigga
Skrevet
Nei, du må forsatt være exalted for å kjøpe selve mounten.

EDIT: Eksempel: Human vil ha tiger. Human kjøper riding 150 riding skill. Human blir exalted med Darnassus. Human kjøper tiger.

6876137[/snapback]

Står ikke noe om at mounts blir BoP da :)

Skrevet
Aha, så man vil i teorien ikke trenge å være exalted for å skaffe tiger som human?

6876207[/snapback]

Nei. Jeg tror det ville funke hvis noen andre kjøper mounten til deg nå, og etter patchen kan du bruke den. Såfremt du allerede har en epic mount nå.

Men ikke stol på det jeg sier nå :p Det kan fortsatt bli forandret. Så ikke løp å kast bort 900g før du vet det helt sikkert :thumbup:

Skrevet (endret)

6876173[/snapback]

De blir det.

All mounts will now be bind on pickup, and purchasing non-racial mounts will require an appropriate level of faction.

Kilde.

Endret av eMPea
Skrevet (endret)

Hehe, trodde at mounts alltid hadde vært BoP jeg. :)

Men, hvis dette trer i kraft, er det sikkert noen som kommer til å ergre seg over at de har kastet bort en del runecloth. :p

EDIT: Så de blir BoP, kek.

Endret av Sigga
Skrevet
helsikke, betyr dette at noen kan kjøpe mount for deg nå, ogå kan man ri dem etter patchen?!

6876295[/snapback]

Ja, så lenge de ikke er "Binds when picked up" i den patchen så betyr det det ja.

Skrevet (endret)

hekkan, kan noen kjøpe nightsaber for meg på scarshield legion? :D

edit: erm...jeg glemte jeg har en lvl 60 nelf hunter selv der....nevermind :blush:

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

Hortus om de som har epic mount og som ikke er level 60:

You will still get Journeyman Riding (150) but the mounts have a level requirement so you will not be able to ride them until level 60.

We've tried really hard to think of every single possible situation with players and mounts. If there are any that we have missed please let us know.

Så, har du en epic mount som rasen din KAN ride, får du automatisk 150 i riding skill, nice! :)

EDIT: Kilde.

Endret av eMPea
Skrevet

Hva med å "låne" en epic mount før patchen, og så gi den tilbake for å kjøpe en billig en etter? Hvis du har en venn som tilfeldigvis kjøper før patch..

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Er ikke epic mount soulbound?

Skrevet (endret)

6876173[/snapback]

De blir det.

All mounts will now be bind on pickup, and purchasing non-racial mounts will require an appropriate level of faction.

Kilde.

6876247[/snapback]

Kan da vell fån en som er exhalted eller kan kjøpe mounten før patchen kommer å gi den til deg :D

Endret av Little slask
Gjest Slettet+987123897
Skrevet
Er ikke epic mount soulbound?

6877364[/snapback]

Nei de er BoE.

6877654[/snapback]

Jeg mener: Blir ikke de soulbounda når man bruker de? Slik som BoE flest?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...