Gå til innhold

Endring i mounts? :o


Anbefalte innlegg

Når kommer i så fall denne patchen?

Er lvl 37 nå, dinger 40 innen få dager. Kan jeg kjøpe riding skill på lvl 37 eller må jeg vente til 40? Høres jo fint ut hvis jeg kan spare en del gull på denne måten.  :dribble:

6886505[/snapback]

 

Jeg ble nettopp 40, har kjøpt riding skill, men venter med mount for å se hva som skjer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en orc female shaman, vil denne endringen si at jeg kan lage meg en tauren alt, kjøpe kodo nå og sende til shamanen min ettersom den er BoE atm, og etter patch trenger jeg bare å kjøpe riding skill for å bruke kodoen min? :dribble:

 

Men da vil jeg måtte betale 80g for mounten før patch og 80g for riding etter patch, så mount + riding blir 160 men da vil jeg ha kodo istedenfor wolf (noe jeg mener er verdt de 60 g mer)

Og når jeg allerede har kodo og kjøper riding skill til 80g etter patch kan jeg jo også kjøpe wolf til bare 10g dersom jeg skulle ønske det

 

Håper noen kan gi meg et svar på dette samt link til offisiell side som kan bekrefte det, for jeg vil nødig sløse 80g på en kodo uten å kunne bruke den etter patch :p

Det ville vært utrolig tøft å ha kodo på shamanen min som skal bli lvl 49 bg twink :D (beklager ti alle dere twink-hatere) :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg har en orc female shaman, vil denne endringen si at jeg kan lage meg en tauren alt, kjøpe kodo nå og sende til shamanen min ettersom den er BoE atm, og etter patch trenger jeg bare å kjøpe riding skill for å bruke kodoen min?  :dribble:

 

Men da vil jeg måtte betale 80g for mounten før patch og 80g for riding etter patch, så mount + riding blir 160 men da vil jeg ha kodo istedenfor wolf (noe jeg mener er verdt de 60 g mer)

Og når jeg allerede har kodo og kjøper riding skill til 80g etter patch kan jeg jo også kjøpe wolf til bare 10g dersom jeg skulle ønske det

 

Håper noen kan gi meg et svar på dette samt link til offisiell side som kan bekrefte det, for jeg vil nødig sløse 80g på en kodo uten å kunne bruke den etter patch  :p 

Det ville vært utrolig tøft å ha kodo på shamanen min som skal bli lvl 49 bg twink  :D  (beklager ti alle dere twink-hatere) :innocent:

6910497[/snapback]

 

Det er det jeg satser på jeg også :D Min spotted frostsaber er allerede i banken på min human warlock :)

 

Lurer på om jeg må betale 800g for riding skill etter patchen for å bruke min epic mount. sad.gif

 

Hvis du har og kan ri epic mount fra før, får du riding skillen gratis ja. Kjøpte du epic før 60 og ikke har trainet riding enda, er du rævkjørt :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Syntes dette opplegget er en fin ting for dem aller fleste. Nå får man muligheten til å kjøpe seg 3-4 forskjellige hester uten å måtte kjøpe gull fra ebay:)

 

Selvsagt vil det for noen komme uheldig ut. Men slik er det alltid når man skal gjøre noe uten om det som er normalt. Følger man "strømmen" så er gevinsten og tap lite, går man mot strømmen så er både gevinst og risiko høy:)

 

Blizzard må først å fremst sørge for at "massen" er fornøyd:) Og for meg er dette en konge update:)

Lenke til kommentar
Blizzard: We make games suck (after a year or two).

6914267[/snapback]

 

 

hvorfor er dette dårlig?

 

ja, en del pvp grindere som nådde rank 11 må punge ut for epic riding skill alikevell, men dere fikk tross alt ett brukenes epic mount "billig"... (og ja, dere vil kunne fortsette å bruke det videre se på det som en betalingsutsettelse :) )

 

For de fleste vil dette bety...ingenting... dem som har epic mount fra før vil kunne fortsette å bruke det, de får riding skill...eneste praktiske forskjell er at det blir billigere å skaffe seg ett nytt epic mount

 

for dem som ikke har riding eller epic mount vil det koste det samme som tidligere...+ at det blir mye billigere å skaffe seg ett ekstra epic mount etterpå..

 

Du vil fremdeles måtte grinde rep. med faction for å få lov til å kjøpe mountet ettersom det er BOP etter patchen...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Blizzard: We make games suck (after a year or two).

6914267[/snapback]

 

 

hvorfor er dette dårlig?

 

ja, en del pvp grindere som nådde rank 11 må punge ut for epic riding skill alikevell, men dere fikk tross alt ett brukenes epic mount "billig"... (og ja, dere vil kunne fortsette å bruke det videre se på det som en betalingsutsettelse :) )

 

Det var en blå post på US test forum om rank 11 mounten, men som forvant pga forumproblemene de hadde der denne uken, men posten sa:

 

I just checked out the AV and PVP mount situation. It was changed since I was last updated.

 

The PVP mount requires skill 75, but players who currently have the mount will be given Journeyman (150) riding skill when the patch goes live.

 

The AV mount requires skill 150, and players who have the mount will be given Journeyman(150) riding skill when the patch goes live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...