Crizpy Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg har lasta ned den nyeste virtual dub og divx codec, men når jeg prøver å komprimere en video til divx i virtual dub, får jeg feilmeldingen: video compression error: the source image is not acceptable. Filen er overhodet ikke skadet, har prøvd flere forskjellige filer, men intet håp. Har lastet ned en readme fra divx, men den sier ingenting om dette problemet
Torbjørn T. Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Om det er ein stad du kan velge "Profile" i innstillingane, set denne til Unconstrained. Det vert sagt her at det kan hjelpe.
Crizpy Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Innstilligene til virtual dub eller til divx? fant ikke noe sånt i vd :S
Torbjørn T. Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) Prøvde no. Unconstrained er berre tilgjengeleg om du har DivX Pro. Du finn den ved å i Virtualdub velge Video --> Compression, merke DivX, trykke Configure, og under fanen Main velge Certification Profile. Kan hende det fungerer med ein annan profil enn den du har brukt tidlegare, sjølv om det ikkje er unconstrained. (Det er berre gjetting frå mi side, har ikkje noko erfaring med DivX tidlegare.) Endret 16. september 2006 av incanus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå