Skribenten_ Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 programerings språket i wow-macro minner litt om java... kan det stemme? i såfall, så er det jo nærmest ubegrenselig hva vi kan programere i macroen da? noen som har noe kjennskap til dette?
Venerable Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Du kan jo bare ha 255 tegn, så ubegrenselig er ikke helt riktig
LuggagE Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Alle programmeringsspråk ligner på hverandre, de er jo designet til å gjøre så og si det samme. På lavt nivå er de spesielt like, og slik som jeg ser dette så er dette et veldig enkelt og grunnleggende språk de bruker. Det skal jo bare kunne brukes til å gjøre ting som allerede går ann ved å bruke knapper, automatisere ting på en måte.
Bytex Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det er langt fra ubegrenset, du skal ikke kunne lage en macro som automatiserer spillingen mere enn det du kan trykke på med tastene eller musa selv. Du kan ikke lage en auto-fiske-macro f.eks. Men det fins jo veldig kjekke ferdig-macroer som f.eks. target'er deg selv, bruker valgt bandage, og re-targeter motstanderen umiddelbart.
Thombr86 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Og med SuperMacro, så har du ikke 255 tegn, men 3000 eller 7000 tegn Enormt kjekt for random macroer
Jonas Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 (endret) Uansett om det er Java eller ikke, så er det et script-språk, dvs. Blizzard kan lage akkurat de begrensingene de vil. Er for øvrig LUA, ikke Java. Edit: Står mye om det på Wowwiki.com. Endret 17. september 2006 av Jonas
Lampeskjermen Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Har prøvd og få meg en ny macro, Cast Ns og så bruke høyeste rank Hot, pga jeg bruker aldri høyeste uten at personen er i virkelig nød og da har jeg altid Ns med Får den ikke til og virke noen som har en sånn macro? kunne du tenkt deg og paste den her?
Jonas Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 (endret) Har prøvd og få meg en ny macro, Cast Ns og så bruke høyeste rank Hot, pga jeg bruker aldri høyeste uten at personen er i virkelig nød og da har jeg altid Ns med Får den ikke til og virke noen som har en sånn macro? kunne du tenkt deg og paste den her? 6884923[/snapback] Finnes allerede en tråd for slike spørsmål, link, men her har du noe, tror det skal funke: /cast Nature's Swiftness /cast Regrowth Mulig du må trykke to ganger, lenge siden jeg testa. Om det ikke er er de spellsa du vil ha kan du bare shift-klikke de fra spellbook. Endret 17. september 2006 av Jonas
Lampeskjermen Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 /cast Nature's Swiftness /cast Regrowth Har testa det, men den virker ikke
Jonas Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 "Virker ikke" sier meg desverre ingen ting, om det er hjelp du vil ha.. Hva virker ikke, evt. får du noen feilmeldinger?
Prnkstr Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 /cast Nature's Swiftness /cast Regrowth Har testa det, men den virker ikke 6885034[/snapback] Grunnet global cooldown, så funker det ikke å bruke mer enn et spell av gangen...hadde det det, kunne man lage en easy 1 button grind for mobs...det hadde hvert WAAAY for easy...
Jonas Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Grunnet global cooldown, så funker det ikke å bruke mer enn et spell av gangen...hadde det det, kunne man lage en easy 1 button grind for mobs...det hadde hvert WAAAY for easy... 6885067[/snapback] Etter hva jeg vet trigger ikke NS global CD. Har ingen druid da, så mulig de har endret på det.
Prnkstr Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Etter hva jeg vet trigger ikke NS global CD. Har ingen druid da, så mulig de har endret på det. 6885085[/snapback] Hm...ja..point taken...NS og fks Cold blood er jeg ganske sikker på ikke har noen cd...så man kan alltids lage en macro på /cast Cold Blood /cast Ambush fks...
ElmotriX Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 (endret) /cast Nature's Swiftness /scrip SpellStopCasting /cast Regrowth damn så mange nubsar som henger på forumet om kvelden. NS trigger IKKE Global cooldown MEN fordig klienten vil vente på bekreftelse fra serveren om at NS har blitt casted, FØR klienten caster Regrowth.. så må vi får klienten til å ikke vente på bekreftelse.. altså SpellStopCasting! grunnen til at vi ikke kan vente er fordi alle maskiner har en responst tid.. lav eller høy, så er den alltid der. og i en macro vil klienten alltid kjøre samtlige linjer instant. derfor er selv 5ms for mye. Endret 17. september 2006 av ElmotriX
greiven Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Noen som har en pen hunter macro ? Eller rogue...
hallgeirl Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Noen som har en pen hunter macro ? Eller rogue... 6885741[/snapback] Jeg tror du kanskje bør være litt mer spesifikk... for eksempel si noe om hva du vil at makroen skal gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå