Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Gjennoppretting av "Skadet og uleselig" partisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat formatert min 3partisjonerte harddisk. Problemet mitt er at en av partisjonene (E:) ble "skadet og uleselig" som det står når jeg prøver å gå inn på den. Det var selvfølgelig også der jeg lagret all backup fra C: (windows), dvs Alt av skolearbeid jeg har gjort siden jeg anskaffet pcen, (4-5år).

Finnes det noe jeg kan gjøre for å gjennopprette denne partisjonen? Dette er krise! :cry::no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har akkurat formatert min 3partisjonerte harddisk. Problemet mitt er at en av partisjonene (E:) ble "skadet og uleselig" som det står når jeg prøver å gå inn på den. Det var selvfølgelig også der jeg lagret all backup fra C: (windows), dvs Alt av skolearbeid jeg har gjort siden jeg anskaffet pcen, (4-5år).

Finnes det noe jeg kan gjøre for å gjennopprette denne partisjonen? Dette er krise!  :cry:  :no:

6871736[/snapback]

Ja,her er et program..

http://www.dtidata.com/Products_bundle_01.asp

Kjenner ikke til det personlig siden jeg har vært så heldig å sluppet dette.

Du kan søke på google med søkeordet restore partision.

Skrevet

Finnes det noe jeg kan gjøre for å gjennopprette denne partisjonen? Dette er krise!  :cry:  :no:

6871736[/snapback]

Ja,her er et program..

http://www.dtidata.com/Products_bundle_01.asp

Kjenner ikke til det personlig siden jeg har vært så heldig å sluppet dette.

Du kan søke på google med søkeordet restore partision.

6872749[/snapback]

Det fungerte vel heller dårlig. Noen andre programmer jeg kan prøve?

Skrevet

fint at du fikk til det da ...

har hatt sånne problemer selv .... sier bare ... ta backup på en ekstern disk og koble den fra ... :cool:

(viss du har en ekstern disk da.. . )

-djgunnah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...