Gå til innhold

cdrw funker kun i pc'en ikke i hjemme anlegg eller bil


asle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har ingenting med hvilken CD-brenner du har. Det er ikke alle CD SPILLERE som takler CD-RW. Skal du lage audio CD, så må du brenne det på CD-R for å være sikker på å få spilt det av på CD spillerne du har andre steder enn på datamaskinen.

 

EDIT : Trykkfeil

 

[ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-10-29 21:38 ]

Lenke til kommentar

Hæ? Har du en 8X/4X/32X i bilen? Det skulle jeg likt å se.. :wink: Eller var det kanskje i PCen du mente.. :wink: Det han over din post mente var at det ikke er alle CD-spillere, altså slike som finnes i biler og slikt, ikke takler RW.. Tror nok det er det som er tilfellet her.

 

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

de fleste klarer å lese cd-r, men mange sliter når man kommer til cd-rw, disse cd'ene er noe vanskligere å lese (og skrive til, hadde jo vært fint med 48x rw..? :wink: ).

 

så noen takler det, andre ikke.. :smile:

 

ja, jeg vet jeg forklarer værre en et esel nå, så jeg tror det er best jeg tar kvelden.. god natt! :smile:

 

Ps: cd-rw er egentlig bare ment til pc, men enkelte spillere klarer å lese cd-ene fremdeles..

 

Mvh, jan Erik

Lenke til kommentar
Quote:


Cappo skrev (2002-10-30 13:00):


Når det gjelder spillere for bilen så må du ha en som støtter CD-RW, da de fleste ikke gjør det i utgangs punktet.



Cd-rw er ikke laget for å brukes til audio. Er laget for å brukes til datafiler. Du kan se på overflaten til cd-rw at de har en annen overflate enn vanlige cd-r. Det er laseren som har problemer å lese audio filer på cd-rw plater.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...