Gå til innhold

Har noen Scamma deg? Legg ut nicket hans her.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her kan du legge ut nicket til folk som scammer deg. Legg ut nicket hans og Serv er du spiller på og om det er Horde eller Alliance. og nei moderatorer dette er ikke personhets av noen. Det er å legge ut navn på en som bryter regler. Selv om det bare er et spill. Kan selv nevne Brutalis på Frostwhisper. Horde. Han er en lvl 60 shaman uten guild. (Ja jeg vet. Ikke trade med en uten guild.)

Endret av Lightningwolf
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er egentlig poenget med tråden hvis ikke man skal henge ut noen?

6858012[/snapback]

Hjelpe andre med og ikke gjøre samme feilen og trade med en som scammer folk?

6858018[/snapback]

Så dette skal bli et scamme-leksikon som man skal slå opp i hver gang med trader noen?

Skrevet
Hva er egentlig poenget med tråden hvis ikke man skal henge ut noen?

6858012[/snapback]

Hjelpe andre med og ikke gjøre samme feilen og trade med en som scammer folk?

6858018[/snapback]

Så dette skal bli et scamme-leksikon som man skal slå opp i hver gang med trader noen?

6858050[/snapback]

Hvis dette ikke er viktig for deg er det ingen som tvinger deg til å se her når du trader, men noen vil sikkert det.
Skrevet

ja jøss, aldri trade med Farmor :O . Helt sant...

"Genial" tråd. GOGO lag på realmforumet ditt istedet. som om jeg bryr meg om noen på shadowsong har blitt scamma......

Skrevet

"Genial" tråd. GOGO lag på realmforumet ditt istedet. som om jeg bryr meg om noen på shadowsong har blitt scamma......

6858498[/snapback]

Hva gjør du i denne tråden om du ikke bryr deg?
Skrevet

Har aldri blitt scammet, men les reglene folkens:

We do not want to encourage players to use this kind of roleplay in-game scam but we consider them as part of the game mechanics. So we will not take actions in those cases and we invite the players to be very cautious with their items.

Er faktisk fullt lovlig å scamme, så du burde endre første posten:

Her kan du legge ut nicket til folk som scammer deg. Legg ut nicket hans og Serv er du spiller på og om det er Horde eller Alliance. og nei moderatorer dette er ikke personhets av noen. Det er å legge ut navn på en som bryter regler. (alt er feil) Selv om det bare er et spill. Kan selv nevne Brutalis på Frostwhisper. Horde. Han er en lvl 60 shaman uten guild. (Ja jeg vet. Ikke trade med en uten guild.)

Skrevet (endret)

Ikke det smarteste svaret jeg har lest her på forumet nei.. :!: Det har ikke slått deg at han laget denne tråden for at folk ikke skal gjøre samme tabben som han, og bli svindlet ? You win teh internetz!

Har heller ikke så mye å si om folk lyver her, ettersom den eneste konsekvensen for det er at noen her ikke gidder trade med han/hun. Tviler på noen tar dette med videre og poster på wow-forumene/spammer ingame.

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)

...

Hvis scammerene er litt intelligente (f.feks ninja noe på et guildrun..) så lager de en character på en annen realm, migrere mainen sin med PCT, og skifter navn.

Jeg har navnet på maaange scammere, og halvparten har migrert og skifta navn :p

Endret av S7S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...