Gå til innhold

Tyggiser med mistet smak

hertz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Satt på bussen i dag å tygde på en tyggis. Etterhvert begynte den å miste smaken å når vi var fremme var den helt fri for smak. :cry:

Er det noen som har noen gode ideer for å "fornye" smaken på den gamle tyggisen?

Send forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Satt på bussen i dag å tygde på en baguett. Etterhvert begynte den å bli borte, og når vi var fremme var den helt borte! :cry:

Er det noen som har noen gode ideer for å "fornye" størrelsen på den gamle baguetten?

Send forslag :)

Endret av Pinglebolle
Skrevet

Etter det jeg har hørt så finns det tyggis som gir smak kjempe lenge, men vi slutter å kjenne smaken fordi smaksløkene blir vandt med den smaken og så kjenner en ikke smaken lengre. Eller tar eg grundig feil nå?

Skrevet

Sukkerlake ftw :D

når jeg var lita, så tok jeg et glass med vann med masse sukker i,og heiv tyggisen oppi. :!:

smakte sukker med en gang jeg putta den i munnen, men tror nok ikke det varte så mye lenger. :)

Skrevet (endret)
Satt på bussen i dag å tygde på en baguett. Etterhvert begynte den å bli borte, og når vi var fremme var den helt borte!  :cry:

6849769[/snapback]

Blir like skuffa hvær gang :ermm:

OT:

Ta tyggisen (når den er fri for smak) mellom høyre peke og tommefinger, så tar du å ruller og drar den på forskjellige steder i bussen.

Feks: Holdestroppene, armlenene, stolputene, ikke minst fotstanga.

Du vil ved dette oppnå en helt unik smak på din "døde" tyggisvenn :)

Endret av kt600
Skrevet

Jeg kjøte en lakristyggis pluss en boks med hockeypulver. Når smaken var borte rullet jeg den inn i pulveret...smakte godt men varte ikke noe særlig...

Skrevet

du må kjøpe denna gule extraen, eller hva det nå er for en :p

der forsvinner først smaken, så forsvinner tyggissen...

blir slek ekkel guffe :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...