bjelleklang Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 det ser lovende ut men synes Gears of War ser bedre ut. Spesielt med tanke på teksturene.
Bromlexl Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 det ser lovende ut men synes Gears of War ser bedre ut. Spesielt med tanke på teksturene. 6850653[/snapback] og jeg synes Crysis ser bedre ut en Gears of war. Men det er ikke det vi diskuterer her. Er det vel
Dunedain Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Joda, ser pent ut, men føler jeg har sett det før. Begynner å bli lei av WWII-spill, selv om det er romvesener (?) med i det..
Mala Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 Vel....utifra spillets historie har vel WW2 aldri funnet sted,og spillet har vel heller ingenting med det å gjøre
bjelleklang Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 nei men det var en relativ sammenlikning alt er relativt.
technorgy Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 wow virkelig en halo killer dette ja :!: gears of war blir jo som ett makkverk i forhold til dette...
Bromlexl Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 wow virkelig en halo killer dette ja :!: gears of war blir jo som ett makkverk i forhold til dette... 6851861[/snapback] Var da veldig så saklige vi skulle være her da. Vet ikke hvem som skal sammenligne det med Halo og Gears of war. Fellestrekkene er at de alle er skytespill. Synes historien virker frisk og settingen er spennende. Det har ingenting med hverken halo eller GOW. Hvorfor må alle sette opp "VS" i hver tråd som enten har med PS3 eller 360?
Dunedain Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Vel....utifra spillets historie har vel WW2 aldri funnet sted,og spillet har vel heller ingenting med det å gjøre 6851248[/snapback] Hehe, tenkte liksom på at det foregår rundt 1940-50 og etter det jeg vet, har samme våpen som andre WWII-spill, eneste er twisten med romvesener.
Mala Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Vel....utifra spillets historie har vel WW2 aldri funnet sted,og spillet har vel heller ingenting med det å gjøre 6851248[/snapback] Hehe, tenkte liksom på at det foregår rundt 1940-50 og etter det jeg vet, har samme våpen som andre WWII-spill, eneste er twisten med romvesener. 6857669[/snapback] Ja de skjønner eg fårsåvidt. Men slik er det no ein gang ikkje. Uansett hadde eg likt å sett litt WW2 våpen i spillet, da de som faktisk er der ser ganske kjedelige ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå