Gå til innhold

skaffe meg x360?


Veni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For 2500kr så kan det jo vurderas for min del og, men eg vil ha den i ein meir støyfri utgave. Ryker garantien om eg skifter vifte?

 

6848765[/snapback]

 

Det er ikkje viftene som bråker på konsollen,men dvd-drevet siden spillene som regel spinner på fullhastighet konstant ved bruk. Og ja,om du åpner boksen din ryker også garantien.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd xbox 360 selv, men vurderer å kjøpe nå. Ble bare litt forundret over dette som nevnes angående støy. Hadde en tidlig versjon av PS2 og den støyet sånn at den ble bare irriterende. Var omtrent som å sitte med konstant tinnitus. (La forresten merke til at den nye versjonen PS2 var betydelig mindre støyende). Noen som kan fortelle meg om xbox 360 støyer like mye som fex en PS2?

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd xbox 360 selv, men vurderer å kjøpe nå. Ble bare litt forundret over dette som nevnes angående støy. Hadde en tidlig versjon av PS2 og den støyet sånn at den ble bare irriterende. Var omtrent som å sitte med konstant tinnitus. (La forresten merke til at den nye versjonen PS2 var betydelig mindre støyende). Noen som kan fortelle meg om xbox 360 støyer like mye som fex en PS2?

6850033[/snapback]

Min støyer mer når du spiller xbox 360-spill, kanskje litt mindre ellers (ved nedlasting, spilling av demoer, filmer ol). Det er forskjell fra 360 til 360, så hvis du er generelt var for støy så hadde jeg gått i butikken og prøvd den du skal kjøpe hvis jeg var deg. Endret av arnegn
Lenke til kommentar
Min lager nesten ikkje en lyd når eg ser film, spiller Demoer, laster ned eller slike ting. Når eg spiller Xbox 360 spill så setter den opp Bråket, men ikkje noe som plager meg ;)

6850134[/snapback]

samme her.. Men for det meste bruker jeg headset når jeg spiller, hvis jeg ikke spiller på stua da, og da skrur jeg som regel lyden opp ganske høyt...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nå koster vel premium utgaven 2990,- eller noe sånt på Elkjøp o.l. De har iallefall plenty maskiner. Litt greiere å forholde seg til ved event. feil på maskin også vil jeg tro...

6847722[/snapback]

 

Man forholder seg direkte til microsoft ved eventuell feil. Er akkurat det samme om man har kjøpt maskinen på elkjøp som på ica. Ved feil skal man ringe gratis til microsoft, og så sender dem en kar på døra for å hente maskinen (og så har man maskinen i retur etter ca 2-3uker).

Hvis man absolutt må stå på sitt og få butikken til å "fikse" den for deg, så må butikken selv ringe til microsoft og gå gjennom en mye lenger mølle av pjatt, og du må derfor vente 1 uke ekstra.

Så regel nr 1: gjør det selv

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte hos Expert for 3 uker siden.. Etter 1 uke, returnerte jeg den til Expert, og fikk en ny. Pga. at den hang seg under spilling.. Jeg sendte på forhånd mail til Xbox.com supporten og hørte hva jeg skulle gjøre, og de sa at siden jeg nettopp hadde kjøpt den, trengte jeg ikke styre med Microsoft og slikt.

 

Bare leverte til der jeg kjøpte den, og fikk ny, og gikk ut døra :)

Snakket riktignok med avdelingsleder først, men som sagt. Det gikk fint.

 

Janse.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...