SideburnsKongen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Morn, fikk denne feilmeldingen når jeg skulle logge inn idag.. Hva gjør jeg nå?
Pingla Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Hva gjør jeg nå?Temporarily unavailable = Venter tålmodig til Livesystemet er oppe og fungerer igjen.
SideburnsKongen Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Så jeg skal bare vente? Ok.. takk for hjelp.. Får prøve igjen seinere idag da..
Camron Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg har samme problemet, dog med annen versjon av MSN. Det vil si, ikke Live.
abze Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Samme her med 7.5 men det er vel serveren, har vel ikke noe å si hvilken versjon en bruker? Er litt kjipt for der er en jeg må prate med, og eneste måten er gjennom msn. Han bor i Pittsburgh - usa, noen som vet om det går an å koble til en annen server?
Noteknekk Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 (endret) Er nede hos meg også.. Er vel bare å vente. EDIT: Det funker med Web Messenger: http://webmessenger.msn.com/ Endret 11. september 2006 av Noteknekk
eikum Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Av de utallige mange folka jeg har på lista mi, så er det kunn jeg og ei til som ikke kommer på! Ganske rart dette her
Kamikazesmurf Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Har hatt samme problemet i et par dager nå... Men dama kommer helt fint inn på samme maskinen!
abze Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ok i det siste har jeg skreve en "sint" melding til microsoft, jeg har logga meg på msn gjennom Gaim på ubuntu, jeg har brukt Utorrent "mye" og har ikke lastet ner nye oppdatering til winxp på "lenge". Noen av dere som har problemet med å logge på som har gjort noe av det samme jeg har? Ser etter en sammenheng her eikum Av de utallige mange folka jeg har på lista mi, så er det kunn jeg og ei til som ikke kommer på! Ganske rart dette her Har en følelese av at jeg er den eneste av de jeg har på listen min, fra norge, som ikke klarer å logge meg på
eikum Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 (endret) Svar til abze: Jeg har ekte Windows, med siste oppdateringer.. Har ikke brukt torrent på en stund nå! Men jeg får to feilmeldinger, den ene sier at jeg ikke er tilkoblet.. Jeg tar reparer så står det at alt er fint.. Den andre meldingen er at Messenger er "nede", at jeg skal prøve igjen... Møkkat... Liker ikke Web MSN Har prøvd å logge meg inn på en gammel mail, det funket ikke.. Men når jeg logget meg på msn før idag (på skolen) funket det med en gang... Hva er det som egentlig skjer ? Endret 11. september 2006 av eikum
abze Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 (endret) Er noe dritt Web msn liker ikke jeg heller, men må visst bare leve med det. Jeg får bare meld om at det er midlertidig nede, og at jeg må vente, samme meld hele tiden, og ikke med noen error code! Jaja er vel noen som kommer til å gå over til skype eller andre lignende IM etter dette. prøver igjen om noen timer Endret 11. september 2006 av abze
thoralex Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 JEg har hatt samme problemet i hele dag, men jeg finner ikke noen løsning. Prøvde å reinstalere siste verson (som jeg alerede hadde) uten at det hjalp.
Filosofi Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Kommer ikke inn jeg heller... Kommer sånne fordømte feilmeldinger hele tiden... Blant annet 8100030d... Problemet starta i dag
Kamikazesmurf Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Snodig... Funker å logge seg på når jeg bruker trillian, men ikke msn. Skulle jo tro at dem brukte samme serverene!
Bruun Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg kommer heller ikke inn, og jeg sitter i Emiratene. Ikke bare i Norge med andre ord
abze Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 (endret) Hater trillian, men skal prøve med den nå! edit: Nei funka ikke Endret 11. september 2006 av abze
el_cash Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Funker fint her. Fikk først feilmelding som ovenfor, men tok en "repair" på connect og da kom jeg på.
abze Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 (endret) Prøvd med trillian, gaim, msn, restartet routeren, tok repair, ingenting funke, blir galen ! Ska prøve med amsn nå, men tvile på at det funke Men grattla til dere som har klart det Forresten, kan problemet vær at vi ikke bruker hotmail. eller msn email adresser? Endret 11. september 2006 av abze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå