Gå til innhold

Msn 8 problem. får ikke logget inn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her med 7.5 men det er vel serveren, har vel ikke noe å si hvilken versjon en bruker?

Er litt kjipt for der er en jeg må prate med, og eneste måten er gjennom msn. Han bor i Pittsburgh - usa, noen som vet om det går an å koble til en annen server?

Skrevet

Ok i det siste har jeg skreve en "sint" melding til microsoft, jeg har logga meg på msn gjennom Gaim på ubuntu, jeg har brukt Utorrent "mye" og har ikke lastet ner nye oppdatering til winxp på "lenge".

Noen av dere som har problemet med å logge på som har gjort noe av det samme jeg har? Ser etter en sammenheng her :hmm:

eikum

Av de utallige mange folka jeg har på lista mi, så er det kunn jeg og ei til som ikke kommer på! Ganske rart dette her

Har en følelese av at jeg er den eneste av de jeg har på listen min, fra norge, som ikke klarer å logge meg på :(

Skrevet (endret)

Svar til abze:

Jeg har ekte Windows, med siste oppdateringer.. Har ikke brukt torrent på en stund nå!

Men jeg får to feilmeldinger, den ene sier at jeg ikke er tilkoblet.. Jeg tar reparer så står det at alt er fint..

Den andre meldingen er at Messenger er "nede", at jeg skal prøve igjen... Møkkat... Liker ikke Web MSN

Har prøvd å logge meg inn på en gammel mail, det funket ikke.. Men når jeg logget meg på msn før idag (på skolen) funket det med en gang... Hva er det som egentlig skjer :p ?

Endret av eikum
Skrevet (endret)

Er noe dritt :ermm: Web msn liker ikke jeg heller, men må visst bare leve med det.

Jeg får bare meld om at det er midlertidig nede, og at jeg må vente, samme meld hele tiden, og ikke med noen error code!

Jaja er vel noen som kommer til å gå over til skype eller andre lignende IM etter dette.

prøver igjen om noen timer :cool:

Endret av abze
Skrevet

JEg har hatt samme problemet i hele dag, men jeg finner ikke noen løsning. Prøvde å reinstalere siste verson (som jeg alerede hadde) uten at det hjalp.

Skrevet (endret)

Prøvd med trillian, gaim, msn, restartet routeren, tok repair, ingenting funke, blir galen !

Ska prøve med amsn nå, men tvile på at det funke :p

Men grattla til dere som har klart det :D

Forresten, kan problemet vær at vi ikke bruker hotmail. eller msn email adresser?

Endret av abze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...