Gå til innhold

Når kommer Duke Nukem Forever?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen her på forumet som vet noe mer om Duke Nukem Forever? Og hvor det blir av? Vet at 3d Realms sier "its done when its done" eller noe liknende. Men blir det ikke snart ferdig? eller er jeg den eneste her som faktisk fortsatt har hodet på det spillet? :p

Hvis det er noen som har noen nye bilder eller info, post gjerne det!

Endret av andr3asb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillutviklerne har lovet starten på en PR-kampanje rundt seks måneder før de slipper spillet, så jeg tror nok hypen kommer til å dekke over alle brukere som følger litt med.

Skrevet
Har dere ikke fulgt med?!? Det kommer ut på torsdag!!

6847594[/snapback]

Hvorfor sa du ikke det før? Jeg VISSTE at innsideinformasjonen var i hendene på en liten sleip drittgjeng som ikke fortalte oss andre ... Grr.

:roll:

Skrevet (endret)

Duke Nukem Forever a.k.a. Did Never Finish will be launched when scientists solves the ever-lingering question of: "What happens when the Unstoppable Force hits the Immovable Object." Until that time, you'll just have to wait. :p

Endret av xm8
Skrevet
Duke Nukem Forever a.k.a. Did Never Finish will be launched when scientists solves the ever-lingering question of: "What happens when the Unstoppable Force hits the Immovable Object." Until that time, you'll just have to wait. :p

6863792[/snapback]

Haha, good one! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...