Melvin Snerken Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Vil bare reklamere litt for layoutene som jeg har laget.. Siden OT-Baren er utrolig folksom denne lørdagskvelden... For noen uker siden laget jeg en hw layout til min K700.. Tenkte jeg ville dele det med dere.. Det er et veldig enkelt theme, for den som ikke bryr seg om altslags dilldall og bling bling.. Hw logoen står pin i ro, den flytter seg ikke en pixel..Fargene er grå, blå og hvit...Hw sine farger.. K700i: Download here K750i: Download here Finner dere noen feil/mangler, så bare skrik ut! Slik laster man ned:
akristina92 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Unnskyld, men hva annet er det som gjør det der til et "HW-theme" enn HW.no-logoen?
Melvin Snerken Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Unnskyld, men hva annet er det som gjør det der til et "HW-theme" enn HW.no-logoen? 6834160[/snapback] Som jeg skreiv; enkel og uten altslagsdilldall.. Takk da, det er faktisk arbeid å lage selve bildene som skal brukes og velge fargene ++...
akristina92 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 (endret) Bra var det, for all del, men jeg likte ikke helt at HW.no-logoen viste seg over alt. Teksten så litt utydelig ut (på grunn av logoen, altså). Men bra arbeid! Endret 9. september 2006 av Flaringo
Jaffe Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 (endret) Unnskyld, men hva annet er det som gjør det der til et "HW-theme" enn HW.no-logoen? 6834160[/snapback] Som jeg skreiv; enkel og uten altslagsdilldall.. Takk da, det er faktisk arbeid å lage selve bildene som skal brukes og velge fargene ++... 6834189[/snapback] Det er jo kjempevanskelig å velge en farge! Du har jo ikke laget logoen en gang... Endret 9. september 2006 av Johan123321
Fredrik Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Her bruker man førti sekunder på å lage noe til fellesskapet - og alt man får er kjeft. Nei, jeg gir meg ende over, altså!
Melvin Snerken Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Unnskyld, men hva annet er det som gjør det der til et "HW-theme" enn HW.no-logoen? 6834160[/snapback] Som jeg skreiv; enkel og uten altslagsdilldall.. Takk da, det er faktisk arbeid å lage selve bildene som skal brukes og velge fargene ++... 6834189[/snapback] Det er jo kjempevanskelig å velge en farge! Du har jo ikke laget logoen en gang... 6834222[/snapback] Prøv selv.... Takk Fredrikrb, for en støttende post... Dette er takken?
DNA Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Ganske bra ide, syns det var bra laget jeg . Du kunne kanskje vært litt mere kreativ og ikke brukt det samme til alt, men var et bra konsept .
Melvin Snerken Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Program bruker du for å lage det? 6834262[/snapback] SE Theme Creator.. Google It, or sonyericsson.com
Melvin Snerken Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Ganske bra ide, syns det var bra laget jeg . Du kunne kanskje vært litt mere kreativ og ikke brukt det samme til alt, men var et bra konsept . 6834263[/snapback] Yes, du sier noe der.. men har ikke eller kan photoshop eller noen andre knep for å få det bedre... dessuten veit jeg ikkje ellers hvordan jeg kunne gjort det noen som har tips?
kjehaako Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hadde det ikke vært for at "markedet" for det er minimalt, kunne jeg kanskje ha laget et HW-theme for Siemens-mobiler. (x65/75). Spørs hvor mange som ville hatt bruk for noe slikt, siden fåtallet har Siemens, og enda færre har mulighet eller ork til å overføre. Om det er mulig å kritisere litt, ville jeg si at du burde ha grå bakgrunnsfarge når du blar i listene på "Missed Calls" (såfremt det går ann, min kjennskap til SEs temaeditor er lik null). Det ser litt ut som om det er feil på bakgrunnen når en hvit linje kommer over.
Vaffel89 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Program bruker du for å lage det? 6834262[/snapback] SE Theme Creator.. Google It, or sonyericsson.com 6834277[/snapback] tnx
El Matador Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 (endret) Ganske bra ide, syns det var bra laget jeg . Du kunne kanskje vært litt mere kreativ og ikke brukt det samme til alt, men var et bra konsept . 6834263[/snapback] Litt mer kreativ blir kanskje litt feil å si? Jeg synes absolutt det er fines når det samme går igjen. Det enkle er ofte det beste. Endret 9. september 2006 av Zevs.
Melvin Snerken Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Det enkle er ofte det beste. 6834354[/snapback] TAKK Endelig!
El Matador Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Etter noen samtaler med Kezoom fikk jeg lov til å poste min versjon av k750i teamaet. Ved første øyekast vil de kanskje ligne veldig, men har skiftet ut den kjedelige gråfargen med den lyseblå fargen som er til venstre i menyen. Pluss laget en større logo i standby. Men er det noen som har HW-logoen high-res? Denne ble litt uskarp. Last ned her!
Cheshire Cat Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 HW logoen popper opp overalt og gjør det hele litt kaotisk + vanskelig å lese teksten. ellers fortjener du + for idéen =)
Melvin Snerken Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 HW logoen popper opp overalt og gjør det hele litt kaotisk + vanskelig å lese teksten. ellers fortjener du + for idéen =) 6834561[/snapback] Bildene viser kanskje det, men ikke på mobilen...
El Matador Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 HW logoen popper opp overalt og gjør det hele litt kaotisk + vanskelig å lese teksten. ellers fortjener du + for idéen =) 6834561[/snapback] Bare jeg som kjenner mobilen min så godt at jeg ikke trenger å lese i menyene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå