Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har tatt backup av 5 xbox 360 spill nå. Tenkte jeg skulle ta backup av et vanlig xbox spill. Skal jeg brenne akkuratt samme måte som xbox 360 spill ?  :hmm:

7709750[/snapback]

 

Ingen som vet??

7716156[/snapback]

 

Ja disse brennes på samme måte, om man allerede har layerbreaker filen.

 

Og for å svare på det andre spm ja det går fint ann å fixe oblatet, ingen prob om man tar det med ro ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan en brenner Xbox1-spill på SL-plater som så funker med 360? Har backup av en del gamle spill jeg gjerne skulle prøvd igjen.

 

Xbox360mod.net er seriøse forresten, var nedom der tidligere i dag med boksen min.

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Mener ikke å mase eller noe - men noen som vet hva jeg kan gjøre for å forandre slik at jeg kan få endret booktype til DVD-rom, og ikke DVD +RDL som det står på nå?  :mad:

 

Bilde nedenfor...

7716252[/snapback]

 

 

 

 

Sånn gjør du det:

 

 

Last ned BINFLASH

 

 

det programmet skal brukes på Liggy's AW-G170A Bitsetting Firmware 1.71 ( RPC1 ) , last ned bin filen og bruk BINFLASH

 

 

 

gå inn på booktype og velg dvd-rom på alle 3 vist mulig, ta en reset av pc etterpå

 

 

Helst ingen DVD i brenneren når du flasher den

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Mener ikke å mase eller noe - men noen som vet hva jeg kan gjøre for å forandre slik at jeg kan få endret booktype til DVD-rom, og ikke DVD +RDL som det står på nå?  :mad:

 

Bilde nedenfor...

7716252[/snapback]

 

Som jeg skrev tidligere, så skal det ikke være nødvendig å forandre bitsetting når du bruker nyere xtreme fw. Dette kom i xtreme 3.1. Utdrag fra nfo: (v3.1) Added Booktype overwrite patch (bitsetting to Dvdrom no longer required)

Lenke til kommentar

Hei, Flashet xbox360'en min med OPA-XTREME-HITACHI-7IN1-V2_1 firmware, har en Hitachi 47DJ spiller og en Sony Q58A brenner, prøvde å brenne ett spill i imgburn. Det fungerte ikke på min xbox, men det virket bra på en annen xbox, kjøpt Desember 05, med Hitachi spiller. Har også prøvd spill fra en annen brenner som virket på den andre xboxen. Men de virker ikke på min.

 

Bør jeg bare bite i det sure eplet og kjøpe en Pioneer 111D? Eller kan det hjelpe å flashe med annen firmware?

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Ehh OPA-XTREME-HITACHI-7IN1-V2_1 firmware, er veldig gammel, oppdater den til 4.2 updated først. LiteON virker meget bra også, pioneer 111d er den beste til dette formålet. Men liteON virker også 99 %

7723592[/snapback]

Trodde 2.1 ikke var så gammelt til Hitachi jeg. 4.2 finner jeg iallefall ikke på denne oversikten. Det nyeste jeg finner her til Hitachi skal være 2.3, men det skal ikke være noen forskjeller for 47DJ

Lenke til kommentar

Noen her som vet hvorfor brente plater ikke fungerer med min HL-DT-ST LG brenner i en bærbar pc! Får brent platene, og pcen min har ingen problemer med å lese de, men Xboxen nekter, og ber meg tørke støv av platene!

 

Platene jeg bruker er Verbatim Dvd+r DL

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Noen her som vet hvorfor brente plater ikke fungerer med min HL-DT-ST LG brenner i en bærbar pc! Får brent platene, og pcen min har ingen problemer med å lese de, men Xboxen nekter, og ber meg tørke støv av platene!

 

Platene jeg bruker er Verbatim Dvd+r DL

7731219[/snapback]

Nøyaktig samme problem som jeg har.

Er det noen som vet om det kan har noe med firmwaren og gjøre? Eller er det bare dvd-spilleren som ikke liker brenneren min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...