Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for linker og diverse guider postet her. Fikk 360'en FW oppdatert:) Brukte en god del timer p.g.a. feil type Slax linux, men når den riktige var på plass gikk det som smurt. 360 nr. 2 tok ca. 1 time. Håper bare det kommer skikkelig mod m/ homebrew----> XBMC:D

 

Hardware:

 

2stk. 360 m/ Hitachi DVD

VIA VT8237 brikkesett(sata)

Pioneer dvr-108

7214713[/snapback]

 

 

En liten oppdatering:

 

Moddet min nyeste 360 idag. Den har en Hitachi 0078fk dvd rom. De 2 forrige jeg moddet hadde v0059.

 

Denne gangen funket det ikke med VIA chipsettet mitt, men det virket med nforce 4 sil(mer vet jeg ikke, PC'n tilhører broren min).

 

and it works :!:

Lenke til kommentar
Vel, dere sørger ihvertfall ikke for at spillene blir bedre... :thumbdown:

7625356[/snapback]

Jeg flashet DVDen for over en måned siden, og har fremdeles ikke brukt en backup =) Kun orginalt her i gården, selv om jeg vurderer å ta kopi av PGR3 og Oblivion for å få redusert støyen fra drevet, men det er så mye knoting for å få lest av platen =/
Lenke til kommentar
Hva/Hvilken/Hvordan redusere støyen på DVD-drevet i 360'en?

 

Hørt en liten enkel oppdatering er nok?

7626863[/snapback]

Xtreme 4.2+ lar deg velge mellom flere utgaver av firmwaren. Flere av disse senker lesehastigheten av brente til halvparten av det det er på orginale.

 

Som de fleste sikkert vet, så er det DVD-drevet som bråker når man spiller, ikke viftene.

Lenke til kommentar
Glem flashinga :/  www.Team-underdog.com modchip som slår seg av når du  spiller originaler.. og kan deaktivere nettet når du spiller kopi om ønskelig ;)

7558230[/snapback]

Team Underdog har endel linker til forhandlere og den nærmeste er i Sverige. Er det noen som vet om noe slikt i Norge? Gjerne noe som selger XBOX med dette ferdig installert i nærheten av Oslo.

Jeg har ikke kjøpt Xbox 360 enda. Men ønsker mulighet for å kjøre XBox live også, dvs. at den skrud av moddingen ved orginale spill.

Lenke til kommentar
Hva/Hvilken/Hvordan redusere støyen på DVD-drevet i 360'en?

 

Hørt en liten enkel oppdatering er nok?

7626863[/snapback]

Xtreme 4.2+ lar deg velge mellom flere utgaver av firmwaren. Flere av disse senker lesehastigheten av brente til halvparten av det det er på orginale.

 

Som de fleste sikkert vet, så er det DVD-drevet som bråker når man spiller, ikke viftene.

7626947[/snapback]

 

 

men med lengre lastetider....så nei takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...