Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som har lagd sin egen penis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I The Osbournes?! Er det ikke litt vanskelig å holde den oppe lenge nok hvis man er såpass gammel? :D

Noen som vet hvordan dette fungerer? Må man holde på lenge? Ødelegges den ikke når man drar seg ut?

Skrevet (endret)
I The Osbournes?! Er det ikke litt vanskelig å holde den oppe lenge nok hvis man er såpass gammel? :D

Tenk om det var "Kelly" som var ute og eksprimenterte litt?

6838159[/snapback]

Tviler ikke en gang på at hun har penis :!: Men var vel ikke helt det du mente ;)

Endret av Øssa
Skrevet
Hoho. Morsomt. Men ettersom jeg er gutt og ikke er så sugen på å ha en hjemmelagd dildo hengende ut av ræva så, nei takk  :!:

6838159[/snapback]

Lo veldig når jeg leste dette :!:

Skrevet

for to år siden ga x'en min meg en sånn i julegave(åpnet den med foreldrene mine til stede)... boooring!

rune lagde da en avstøpning og den ble knall :dribble:

men, vi, eller han da... slo opp to måneder og ni dager senere :cry:

kasnkje jeg savner han enda, vet ikke om jeg noen gang kommer over han... men det er til stooooor trøst å ha den avstøpningen! når jeg lukker øynene føles det akkurat som om han er her sammen med meg :no:

my rune-dildo :love:

over og ut! :scared:

Skrevet
for to år siden ga x'en min meg en sånn i julegave(åpnet den med foreldrene mine til stede)... boooring!

rune lagde da en avstøpning og den ble knall :dribble:

men, vi, eller han da... slo opp to måneder og ni dager senere :cry:

kasnkje jeg savner han enda, vet ikke om jeg noen gang kommer over han... men det er til stooooor trøst å ha den avstøpningen! når jeg lukker øynene føles det akkurat som om han er her sammen med meg :no:

my rune-dildo :love:

over og ut! :scared:

6847609[/snapback]

Haha, så genialt.

Skrevet
Hoho. Morsomt. Men ettersom jeg er gutt og ikke er så sugen på å ha en hjemmelagd dildo hengende ut av ræva så, nei takk  :!:

6838159[/snapback]

Du kan legge den igjen etter one night stands^

Skrevet
Skal jeg faen prøve. Hadde passet fint med en stående på nattbordet, da vet besøkende jenter hva de kan forvente seg.

6849241[/snapback]

Så du knuller alle jenter som går inn døra di? :p

Skrevet
Så du knuller alle jenter som går inn døra di?  :p

6851227[/snapback]

Gjør ikke alle det?

6851432[/snapback]

Ikke folk med fast følge :p Men vet folk som ville gjort det ja, selv om det var Erna Solberg som hadde kommet inn døra!

Skrevet
Skal jeg faen prøve. Hadde passet fint med en stående på nattbordet, da vet besøkende jenter hva de kan forvente seg.

6849241[/snapback]

Så du knuller alle jenter som går inn døra di? :p

6851227[/snapback]

På rommet mitt har jeg en seng og en tv, så når jenter først er med opp på rommet mitt er det ikke mye annet å gjøre på egentlig.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...