Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som har lagd sin egen penis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I The Osbournes?! Er det ikke litt vanskelig å holde den oppe lenge nok hvis man er såpass gammel? :D

 

Tenk om det var "Kelly" som var ute og eksprimenterte litt?

6838159[/snapback]

Tviler ikke en gang på at hun har penis :!: Men var vel ikke helt det du mente ;)

Endret av Øssa
Lenke til kommentar

for to år siden ga x'en min meg en sånn i julegave(åpnet den med foreldrene mine til stede)... boooring!

 

rune lagde da en avstøpning og den ble knall :dribble:

men, vi, eller han da... slo opp to måneder og ni dager senere :cry:

kasnkje jeg savner han enda, vet ikke om jeg noen gang kommer over han... men det er til stooooor trøst å ha den avstøpningen! når jeg lukker øynene føles det akkurat som om han er her sammen med meg :no:

 

my rune-dildo :love:

 

over og ut! :scared:

Lenke til kommentar
for to år siden ga x'en min meg en sånn i julegave(åpnet den med foreldrene mine til stede)... boooring!

 

rune lagde da en avstøpning og den ble knall :dribble:

men, vi, eller han da... slo opp to måneder og ni dager senere :cry:

kasnkje jeg savner han enda, vet ikke om jeg noen gang kommer over han... men det er til stooooor trøst å ha den avstøpningen! når jeg lukker øynene føles det akkurat som om han er her sammen med meg :no:

 

my rune-dildo :love:

 

over og ut! :scared:

6847609[/snapback]

Haha, så genialt.

Lenke til kommentar
Skal jeg faen prøve. Hadde passet fint med en stående på nattbordet, da vet besøkende jenter hva de kan forvente seg.

6849241[/snapback]

Så du knuller alle jenter som går inn døra di? :p

6851227[/snapback]

På rommet mitt har jeg en seng og en tv, så når jenter først er med opp på rommet mitt er det ikke mye annet å gjøre på egentlig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...