vinduspusser Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 (endret) Hei jeg prøverå få til div. bil mods på san andreas. Jeg lastet ned IMGtool og åpnet gta3.txd filen inne i Rockstar games mappen. Byttet ut et par biler så prøvde jeg et car spawner program som kjører i bakgrunn. Så jeg fant den bilen jeg skulle ha men når jeg åpnet spillet igjen sto den bilen jeg egentlig skulle ha byttet ut foran meg. Noen som vet hva jeg kan ha gjort feil? For den som lurer brukte jeg en guide jeg fant HER! Takk til de som hjelper! Endret 9. september 2006 av vinduspusser
tulling03 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 (endret) Hei jeg prøverå få til div. bil mods på san andreas. Jeg lastet ned IMGtool og åpnet gta3.txd filen inne i Rockstar games mappen. Byttet ut et par biler så prøvde jeg et car spawner program som kjører i bakgrunn. Så jeg fant den bilen jeg skulle ha men når jeg åpnet spillet igjen sto den bilen jeg egentlig skulle ha byttet ut foran meg. Noen som vet hva jeg kan ha gjort feil? For den som lurer brukte jeg en guide jeg fant HER! Takk til de som hjelper! 6829487[/snapback] Dette hadde jo mye med mobil software å gjøre? Hvis du ikke spiller GTA på mobilen, tenker jeg nok at denne er veldig feilpostet. Endret 9. september 2006 av tulling03
vinduspusser Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 ops! enig i det...la litt feil...hvordan skifter man det?
Melvin Snerken Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 *Rapportert*... Det er bare moderatorer og admin folka som kan stenge, flytte eller slette emner/innlegg...
Neptun_ Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Byttet du ut både .dll og .dff filen til bilen(e)?
vinduspusser Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 jepp d gjorde jeg! funka ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå