Gå til innhold

WEB rcon/status System

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om hvor jeg kan laste ned et system som jeg kan legge på nettet der jeg kan logge inn med rcon passord og gje ring, og et system som viser online server, sånn som vilket map som er og hvem som er på serveren..

Dette er til CS 1.6, Source og bf2 viss det går..

takker for svar asap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
En kamerat av meg laget "csadmin" for Kvalito en del år siden og jeg kan sikkert høre med han angående hvem som eier systemet, men google gir meg hvertfall ikke mye som ser ut som alternativer.

6827573[/snapback]

Som sagt: Takker for svar asap.

Har googlet i flere dager nå :/

Plz svar mer... trenger systemet eldig snart.. :S

Endret av EnymiZer
Gjest medlem-105476
Skrevet

Hlsw kan du bruke, funker dribra til å kicke, banne etc.

Skrevet
Hlsw kan du bruke, funker dribra til å kicke, banne etc.

6828288[/snapback]

ja det kan jeg jo, men problemet er at jeg ikke får til og innstalere det på nettserveren min.. :S har alt som hlsw trenger... men tenker andre fine systemer også.. :S

Skrevet
og et system som viser online server, sånn som vilket map som er og hvem som er på serveren..

Dette er til CS 1.6, Source og bf2 viss det går..

Veit at det finnes en serverstatus-modul til php ihvertfall. Husker ikke helt hva den heter- Vi hadd den på servern vår, men den web'en er nede, så jeg får ikke tak i modulen....men den funker ihvertfall til CS 1.6 og Source.

Sjekk litt rundt på forskjellige php-nuke forum....

mvh

Pantera

Skrevet

Det systemet jeg nevnte over brukte et verktøy skrevet i tcl (vistnok ustabilt) til å sende og motta kommandoer som han skrev PHP mot. FTP uploading av CFG og annet ble også laget, men han tviler på at hans gamle versjon er kompatibel med dagens.

Verktøyet het halfd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...