Gå til innhold

Level 19 Twink Tråd med liten, utdatert guide


Anbefalte innlegg

Har selv nylig kommet til 29 med Paladin-twinken min, og sålangt har det gått strålende. :)

Kommer på førsteplass omtrent hver gang (kills og damage), samt at paladinen tåler jævlig mye for å si det på godt norsk.

Går noe galt er det bare å fyre av Divine Protection og bandasjere med Heavy Runecloth Bandage og i løpet av 8 sekunder være klar med fullt hp igjen.  :!:

 

Er omtrent ferdig med paladinen min nå, det gjenstår bare noen enchants før jeg anser meg som ferdig.

Målet er å ha det desidert beste utstyret som det er mulig å oppdrive, da penger ikke er noe problem.

 

Kan noen gi meg tilbakemelding på Paladinen min og hva du/dere syns om han?

Ville vært interessant å hørt på forslag om enchants, samt om dere vet om noe gear som er bedre enn det jeg bruker nå.

 

http://armory.wow-europe.com/character-she...Gall&n=Dullahan

 

 

I kveld har jeg tenkt å sette på Crusader på våpnet (sto mellom Superior Impact, Fiery og Crusader, anser derimot Superior Impact som et godt andrevalg), +7 agility på boots, samt å kjøpe meg AB-reward beltet til Paladin.

I tillegg kommer +7 stamina på wrist og +8 agility/+100 health på head.

 

Hva synes folket?

Andre forslag til forbedringer?  :blush:

9124673[/snapback]

 

eneste jeg tenkte på med en gang var om det ikke fantes noe itemlvl 35+ gear som man kan plukke opp pre 30 for å putte outland enchants på.. :S men å lete etter det gidder man ikke ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men disse racing gripsa kan jo da altså ha høy lvl enchants på de, så enchanted er de myemye bedre..

9126371[/snapback]

 

Det kan tiger mastery gloves også.

Har allerede +15 strength enchanta på de.

 

Forskjellen mellom racing grips og de jeg har nå er vel at racing gripene har stamina istedenfor strength som base stats.

Lenke til kommentar
hva er best som MH til 19 rogue twink? shadowfang eller cruel barb? ser proccen på shadowfang men speeden + APen til cruel barb. og hva er egentli best av asassins blade og cruel barb i OH?

9146441[/snapback]

 

Assassins Blade må vel være i MH? Får å kunne backstabe osv. Cruel Barb er fin i OH kan jeg tenke meg.

 

EDIT: http://armory.wow-europe.com/character-she...+Batol&n=RÃ¥gue

 

Hva burde jeg ha som MT og OT!.. Crusader procer lite på rogues merkes :'(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Priest skal vistnok være beste healer klassen på level 19.

Men skulle jeg ha twinket noe, hadde det vært en druid.

litt artigere pluss du kan skaffe deg Flagcarrier gear og få litt variasjon vist du kjeder deg ;)

 

Okstad si ifra når du bestemmer deg for hvilken klasse.

Litt lettere å tipse deg om forskjellige ting da ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...