Gå til innhold

Level 19 Twink Tråd med liten, utdatert guide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk mage's i MoP ;-)

For de første tre brackets i BGs endres ikke mages betydelig så langt jeg kan se. Fire får litt mer skade og scorch kan kastes mens du løper. Frost får litt mer skade. Arcane mister arcane missiles.

 

Det står foreløpig ikke noe om mer fire skade for fire spec osv, så frost spec med scorch ser ok ut for meg. Er det noe jeg har oversett?

Lenke til kommentar

De kan skru tilbake tid, reversere all damage de har tatt over en kort periode. Veldig spent på å se hvordan dette balanserer seg ut særlig i pvp

 

De kan skru tilbake tid, reversere all damage de har tatt over en kort periode. Veldig spent på å se hvordan dette balanserer seg ut særlig i pvp

 

De kan skru tilbake tid, reversere all damage de har tatt over en kort periode. Veldig spent på å se hvordan dette balanserer seg ut særlig i pvp

 

Sjekk mage's i MoP ;-)

For de første tre brackets i BGs endres ikke mages betydelig så langt jeg kan se. Fire får litt mer skade og scorch kan kastes mens du løper. Frost får litt mer skade. Arcane mister arcane missiles.

 

Det står foreløpig ikke noe om mer fire skade for fire spec osv, så frost spec med scorch ser ok ut for meg. Er det noe jeg har oversett?

De kan skru tilbake tid, reversere all damage de har tatt over en kort periode. Veldig spent på å se hvordan dette balanserer seg ut særlig i pvp

 

Sjekk mage's i MoP ;-)

For de første tre brackets i BGs endres ikke mages betydelig så langt jeg kan se. Fire får litt mer skade og scorch kan kastes mens du løper. Frost får litt mer skade. Arcane mister arcane missiles.

 

Det står foreløpig ikke noe om mer fire skade for fire spec osv, så frost spec med scorch ser ok ut for meg. Er det noe jeg har oversett?

De kan skru tilbake tid, reversere all damage de har tatt over en kort periode. Veldig spent på å se hvordan dette balanserer seg ut særlig i pvp

 

Sjekk mage's i MoP ;-)

For de første tre brackets i BGs endres ikke mages betydelig så langt jeg kan se. Fire får litt mer skade og scorch kan kastes mens du løper. Frost får litt mer skade. Arcane mister arcane missiles.

 

Det står foreløpig ikke noe om mer fire skade for fire spec osv, så frost spec med scorch ser ok ut for meg. Er det noe jeg har oversett?

De kan skru tilbake tid, reversere all damage de har tatt over en kort periode. Veldig spent på å se hvordan dette balanserer seg ut særlig i pvp

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kanskje tiden kan skrus helt tilbake til level 19?

Hehe, jo kanskje..

 

Endringene på mage er ganske spennende, men jeg synes de blekner i forhold til andre klassers endringer på lave nivåer (14, 19, 20, 24...).

 

Av positive endringer den siste tiden kan nevnes at hunters pt ikke har conc shot (lvl 25+) og går noe ned i skade (kan ikke ha både KC og ES lenger) samt går noe ned i helse (surv mister 15% sta buff). Dette sammen med tapene for rogues vil enten balansere PvP noe, eller skifte balansen i alle fall.

 

Samtidig får alle litt mer def (30% 'resilience') i PvP og casters ser ut til å buffes. Healing er OP pt, men dette blir nok mer balansert i tide til lansering.

 

Warlocks endres radikalt og hver spesialisering vil føles unik. Warclocks vil antagelig bli viable i lavere level BGs/PvP. Paladins vil antagelig bli enda sterkere med mer bevegelighet og ok healing. Druids buffes enda så bra de er allerede. Litt tidlig å si hva sjebnen til priests blir, men mer def ('resilience') og healing er jo en god kombinasjon. Shaman blir viable igjen for alle specs med insta GW regner jeg med, selv om de laveste level mister sin snare.

 

Alt i alt ser det veldig lovende ut, fremdeles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...