Gå til innhold

Level 19 Twink Tråd med liten, utdatert guide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke om blizzard er klar over dette enda, men Warchief's Blessing (buffen som kommer i Orgrimmar etter Rend har blitt drept) er helt utrolig bra for twinks.

Ikke bare gir den +300 hp, men den gir også +150 haste rating, noe som vil si at du kan svinge et 2H våpen fortere enn de aller fleste 1H våpen. Jeg spilte på warrior i går, og med et 2.50 speed 2H våpen, hadde jeg med buff en speed på 0.95. Siden han ikke er 19 enda, fikk jeg ikke testet det i BG, men det er helt klart at å svinge Night Reaver med crusader bortimot en gang i sekundet ville vært fantastisk. Så få guilden til å drepe Rend og have fun i WSG ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om blizzard er klar over dette enda, men Warchief's Blessing (buffen som kommer i Orgrimmar etter Rend har blitt drept) er helt utrolig bra for twinks.

Ikke bare gir den +300 hp, men den gir også +150 haste rating, noe som vil si at du kan svinge et 2H våpen fortere enn de aller fleste 1H våpen. Jeg spilte på warrior i går, og med et 2.50 speed 2H våpen, hadde jeg med buff en speed på 0.95. Siden han ikke er 19 enda, fikk jeg ikke testet det i BG, men det er helt klart at å svinge Night Reaver med crusader bortimot en gang i sekundet ville vært fantastisk. Så få guilden til å drepe Rend og have fun i WSG ;)

8794260[/snapback]

 

og i 2.1.2 blir dette nerfet nå.

 

 

Sjekk trinketsen på denne twinken!

->clicky<-

8809160[/snapback]

 

fyttirakkern!

Lenke til kommentar

Da har jeg lagd meg en ny twink jeg. Denne gangen ble det en Undead Warrior:

http://armory.wow-europe.com/character-she...Balnazzar&n=Oyo

Jeg mangler +100 health på head og en ring, så jeg regner med å runde 1800 hp i FC gear ganske lett. Som 2H Bruker jeg Night Reaver.

Tar gjerne imot tips til forbedringer, for eksempel hvilke trinkets jeg bør ha. Håper det fins noen andre gode enn Arena Grand Master. :)

Lenke til kommentar

Saken med Recombobulator er at den kun har 10 charges og ikke gir noe stats...healingen er også så liten at den har lite eller ingenting å si. Dessuten kan den ikke brukes om man allerede er polymorphed selv, og jeg tviler på at noen bruker en charge av disse til en teammate i WSG hvis han har blitt polymorphed ;)

 

Jeg tenker å skaffe Legionnaire's Band som ring nummer 2, deretter får jeg starte å farme honor til Insignia of The Horde.

 

På head - bør jeg ha +100 health eller +8 strength? +100 Health vil gi meg rundt 1800 hp ubuffet i FC gear, mens +8 str vil gi meg +16 AP og litt block.

 

Var i WSG i dag og fikk backup av en priest. Så og si ingenting kunne drepe meg, og det gjorde de heller ikke. Fikk 17-0 i stats på en kort runde. Har man healer og 1700 hp buffed i dmg gear, har man det relativt greit fant jeg ut :) Håper på å kunne runde 18-1900 hp ubuffet etter hvert, men tror det blir vanskelig å komme noe særlig over 1800.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...