Gå til innhold

går det an å være så innkompetent? joda det går..


glad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom åver en video på inteernett fra en serie som brukte og gå på tv, denne må dere se skjlnner ikke at det går an å være så dom!

 

http://bubblare.no/prossesor_se_og_le/

6816666[/snapback]

Ja, atte går an lissom! Hu er jo sjikkeli DOM!

6817733[/snapback]

 

Haha, priceless! :)

 

 

 

Beneiro: Tror du at alt du ser på tv er ekte? Faktisk er veldig lite av det ekte. Se feks på "The Ousbornes", hvor det skjer så mye kontroversielt. Mange av episodene som skjer der er regisserte, for å si det slik;) men samme det...

Lenke til kommentar
Kom åver en video på inteernett fra en serie som brukte og gå på tv, denne må dere se skjlnner ikke at det går an å være så dom!

 

http://bubblare.no/prossesor_se_og_le/

6816666[/snapback]

Ja, atte går an lissom! Hu er jo sjikkeli DOM!

6817733[/snapback]

 

Haha, priceless! :)

 

 

 

Beneiro: Tror du at alt du ser på tv er ekte? Faktisk er veldig lite av det ekte. Se feks på "The Ousbornes", hvor det skjer så mye kontroversielt. Mange av episodene som skjer der er regisserte, for å si det slik;) men samme det...

6817854[/snapback]

har jeg sagt noe om at alt på tv er ekte?

 

Jeg bare sier at akuratt det tror jeg ikke er skuespill. Mange jenter vet faktisk ikke at datamaskinen er den boksen under. Derfor tror jeg det er ekte.

Lenke til kommentar

har faktisk hørt om ei som ville fjerne den bråkete boksen, hun trengte den ikke, men pc`n brukte hun jo dagelig :p

 

er mange virkelig dumme folk...

mener da dumme, man må jo skjønne at den boksen er pc`n, selv om man ikke kan noe om data, er jo ca like dumt som å tro at motoren på bilen bare er der og bråker, det er jo pedalen som gjør at bilen går frem...

Lenke til kommentar

Greit nok, det skal ikke kreves at alle vet fra fødselen av at PCen er "boksen" på bakken og det faktisk er noe inni den, men "Camilla" må jo uansett være enten dummere enn kneipp eller betalt mye penger for å late som hun er dummere enn kneipp. Hun nektet jo å høre på helt normale norske ord. "Nei, ikke den, men den!". "HÆ?"! Glad jeg ikke er i slekt med den personen. Min mor som aldri har tatt borti en PC ville forstått det fortere. Bestemor også for den del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...